قدس آنلاین: رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی گفت: در ارتباط با دوچرخه‌ها و خطوط دوچرخه‌سواری، هیئت استان نظری نداده و این خطوط دوچرخه‌سواری غیر استاندارد هستند.

خطوط دوچرخه‌سواری فعال در خراسان رضوی غیراستاندارد است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی روزبهانه در نشستی خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: کار بنیادی ما در ارتباط با پیست دوچرخه‌سواری ثامن صورت گرفته و این پیست به دلیل نبود اطلاعات مدیریتی دچار مشکل شده بود و توانستیم آن را بازسازی کنیم تا برای انجام مسابقات فراهم شود.

وی با بیان این که مشکل پیست ثامن تجهیزات خوابگاهی است، تصریح کرد: با شروع کار خود، هیئت‌های دیگر شهرستان‌ها را راه‌اندازی کرده و 17 مسابقه رنکینگ استانی برگزار کرده‌ایم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان‌رضوی با بیان این که کمیته پیشکسوتان را راه‌اندازی کرده‌ایم، گفت: بعد از 35 سال موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شده‌ایم و از رتبه 17 به 13 در بخش سرعت کشور رسیده‌ایم.

روزبهانه خاطرنشان کرد: امیداواریم بتوانیم با برنامه‌های خود در تیم ملی بازیکنان زیادی داشته باشیم و توانسته‌ایم تور خراسان‌رضوی را برای نخستین‌بار راه‌اندازی کنیم که نخستین مرحله آن از مشهد به تربت برگزار شد و مرحله دوم آن در مسیر تربت‌حیدریه به کاشمر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در استان 250 ورزشکار سازمان‌یافته داریم که تعداد آقایان و بانوان به ترتیب 180 و 70 نفر است. در ارتباط با دوچرخه‌ها و خطوط دوچرخه‌سواری هیئت استان نظری نداده و این خطوط دوچرخه‌سواری غیر استاندارد هستند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی تصریح کرد: استان خراسان رضوی توانایی تبدیل شدن به قطب دوچرخه سواری آسیا و کشور را دارد که امیدواریم با برنامه‎‌های پیشرو به این مهم دست یابیم.

سپیده پرور نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی نیز گفت: در اردیبهشت‌ ماه در تعامل با آموزش و پرورش 100 نفر را استعدادیابی کردیم و برای آنها کلاس آمادگی برگزار می‌کنیم. بعد از مسابقات قهرمانی کشور دو نفر از بانوان ما به اردوی تیم ملی دعوت شدند و مسابقات رنکینگ را برای بانوان برگزار کردیم.

مجید روح‌پرور دبیر هیئت دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی هم در این نشست اظهار داشت: در بخش جاده تیم شهر سالم و در بخش پیست تیم امیدنیا از استان در مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری حضور دارند و همچنین در لیگ دسته یک نیز حضور داریم که سه‌شنبه به این مسابقات اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.