روزنامه الوطن استراتژی پیشنهادی خود را برای سرمربی سوریه ارائه کرد تا بتواند مقابل ایران پیروز شود.

پیشنهاد روزنامه سوری برای تعیین استراتژی رویارویی با ایران

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از هفته پنجم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه امروز از ساعت 15:30 دقیقه در شهر سرمبان مالزی به مصاف یکدیگر می‌روند.

روزنامه الوطن سوریه درباره این بازی گزارشی تفصیلی نوشته است و استراتژی‌ای را به ایمن الحکیم، سرمربی سوریه پیشنهاد کرده است که با آن مقابل ایران می‌تواند به پیروزی برسد که به شرح زیر است: الحکیم باید در این بازی برابر حریف سرسخت خود حکیمانه عمل کند. آنچه درباره تمرینات اخیر تیم ملی به ما رسیده است او در این تمرینات به حفظ توپ پرداخته است زیرا در حفظ توپ مشکل زیادی داریم. در این بازی باید به ضرورت حفظ توپ توجه شود و با سرعت ضد حمله‌هایی انجام شود. باید از میانه زمین بر حریف فشار آرود و نباید به بازیکنان ایران اجازه تصمیم گیری داد.

این روزنامه سوری در ادامه نوشت: در بازی‌های سابق مشاهده کردیم که ایمن الحکیم از اسلوب دفاعی 4-2-3-1 استفاده می‌کرد ولی در مقابل چین از ترکیب 4-4-2 استفاده کرد و نتیجه مطلوب را کسب کرد. معتقدیم در این دیدار انجام بازی هجومی اهمیت دارد زیرا در این بازی سردار آزمون و احسان حاج صفی دو بازیکن کلیدی ایران به خاطر محرومیت حضور ندارند و این غیبت‌ها در ترکیب کی روش تاثیر دارد. زیرا آزمون ستاره تیم ملی ایران است و باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال او هستند و حاج صفی نیز صخره دفاعی ایران در کنار سیدجلال حسینی، میلاد محمدی و سعید عزت اللهی بود. به همین خاطر این بازی آزمایش خوبی برای بازیکنان تیم ملی سوریه است تا دروازه ایران باز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.