در آخرین ماه‌های حضور باراک اوباما در کاخ سفید رسانه‌ها خبر می‌دهند که او طرح ضد ایرانی موجود در مجلس نمایندگان آمریکا برای ممنوعیت فروش هواپیما را وتو خواهد کرد...

سلاح مخفی اوباما برای محافظت از قرارداد هواپیماهای ایران!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از قانون، در آخرین ماه‌های حضور باراک اوباما در کاخ سفید رسانه‌ها خبر می‌دهند که او طرح ضد ایرانی موجود در مجلس نمایندگان آمریکا برای ممنوعیت فروش هواپیما را وتو خواهد کرد.

چند روز قبل بود که در خبرها آمده بود کمیته مقررات مجلس نمایندگان آمریکا، با توجه به پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات و موضع متفاوت وی درباره ایران، پیش‌نویس طرحی را برای ممنوعیت فروش 80 هواپیمای مسافربری به ایران آماده کرده است.

وزارت خزانه‌داری دولت اوباما با توجه به ممنوعیت فروش هواپیمای آمریکایی به ایران، فروش 80 هواپیماهای مسافربری شرکت بوئینگ به ایران را با صدور مجوز موردی، بدون مانع اعلام کرده بود.

به گفته رسانه‌ها کمیته قوانین مجلس نمایندگان قصد دارد مفاد یک طرح دیگر که تعامل بانک‌های واردات-صادرات (اگزیم بانک‌ها) با ایران به کل ممنوع می‌کند را نیز در دل طرح ممنوعیت فروش هواپیما بگنجاند و هر دو را با هم برای رأی‌گیری روانه صحن اصلی کند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.