شهرکرد-فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: به مناسبت آغاز هفته بسیج ۸۶۶ عنوان برنامه محوری برگزار خواهد شد.

 ۸۶۶ برنامه محوری در هفته بسیج برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  سردار رضا محمد سلیمانی از افتتاح ۷۰ پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان خبر داد و گفت: افتتاح سالن ۹ دی در کوهرنگ، افتتاح سالن صالحین در ناحیه فارسان، افتتاح حوزه دشتک و افتتاح حوزه مقاومت کارگری در قطب صنعتی از دیگر برنامه‌های عمرانی در هفته بسیج است.

وی با اشاره به شروع هفته بسیج اظهار داشت: ۶۷۵ برنامه محوری نواحی و ۱۹۱ برنامه محوری رده های اقشاری و در مجموع۸۶۶  برنامه در دستور کار هفته بسیج قرار دارد.

سلیمانی افزود: افتتاح ۷پایگاه مقاومت بسیج ،افتتاح حوزه دشتک، افتتاح حوزه مقاومت کارگری،  تکمیل فضای اداری ۶سالن ۹ دی وچهار سالن صالحین در شهرکرد، اردل، فارسان، کوهرنگ لردگان و  بروجن از برنامه های عمرانی و زیرساختی به شمار می روند و از برنامه های علمی و بصیرتی میتوان به کارگاه های، مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم، همایش نقش علوم پایه در تحقق اقتصاد مقاومتی در سراسر استان، جشنواره جهادگران علم و فناوری در سراسر استان اشاره کرد.

سردار سلیمانی در خصوص دیگر برنامه های فرهنگی هفته بسیج گفت:مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم تحت عنوان راه گشایان اربعین حسینی،دیدار با خانواده های شهدا و مراسم دیدار یار سوم  آذر همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سپاه قمر بنی هاشم(ع) در نظر دارد مراسم یادواره شهدای اطلاعات استان را برگزار کند که این برنامه به صورت سراسری با استان های یزد و اصفهان به صورت مشترک با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

در پایان مراسم کلنگ زنی مجموعه فرهنگی حسینیه حضرت قمر بنی هاشم(ع)  با وسعت ۲۱۰۰ متر و سرمایه بالغ بر ۱ میلیارد تومان و با ظرفیت۱۰ تا۱۵ هزار نفر انجام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.