مشهد-مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی ویژه به زائران در مشهد با اختصاص ۳۵۰ دستگاه اتوبوس همزمان با دهه آخر ماه صفر خبر داد.

سرویس‌دهی ویژه به زائران در مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر نیشابوری به برنامه‌ریزی‌ها در خصوص سرویس‌دهی دهه آخر صفر اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) جمعیت زیادی از زائران در قالب کاروان‌های پیاده به شهر مشهد سفر می‌کنند لذا باید برای خدمت‌رسانی به این زائران برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

وی افزود: در این راستا برنامه‌ریزی شده تا ۳۵۰ دستگاه اتوبوس همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و ۳۵۰ دستگاه اتوبوس همزمان با شهادت امام رضا(ع) در مسیرهای منتهی به حرم مطهر به زائران سرویس‌دهی کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: این اتوبوس‌ها تا میدان شهدا، میدان بسیج، تقاطع شهید گمنام و میدان عدالت به زائران سرویس‌دهی می‌کنند، اما در صورت امکان تردد تا نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر رضوی این سرویس‌دهی انجام خواهد شد.

نیشابوری با اشاره به آمادگی برای استقبال از کاروان‌های زائر پیاده بیان کرد: سال گذشته ۱۶۴ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران پیاده از ورودی‌های شهر در نظر گرفته شد، اما امسال این تعداد به ۲۰۰ دستگاه اتوبوس رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.