دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: مسئولان در بحث نفوذ به معنایی که مدنظر رهبری هست برنامه‌ریزی جدی ندارند، باید شاخص‌هایی داشته باشیم تا هر کجا از مبناها و شاخص‌ها عبور شد بدانیم که نفوذ فکری صورت گرفته است.

مسئولان برای مقابله با نفوذ فکری و فرهنگی مدنظر رهبری برنامه‌ریزی کنند/تشکل‌های دانشجویی مراقب عناصر نفوذی باشند

به گزارش «قدس آنلاین» امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، ‌ گفت: بحث نفوذ برای نخستین بار از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و ایشان فرمودند که نفوذ فردی و فرهنگی بسیار مهم است ولی نفوذ فکری اهمیت بیشتری دارد، به طوری که معاندین و دشمنان نظام نیز در مقطع فعلی این نوع نفوذ را مدنظر دارند.  

وی افزود: نفوذ فکری به این صورت است که اشخاص را با وارد کردن به مراکز تصمیم‌گیری به گونه‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهند تا در تصمیم‌سازی نهادها تاثیر بگذارند و مسیر یک نهاد را تغییر دهند.  

سلیمی گفت: به نظر می‌رسد هنوز مسئولان کشور در بحث نفوذ به معنایی که مدنظر مقام معظم رهبری هست برنامه‌ریزی جدی ندارند در حالی که باید مبناهایی را به عنوان شاخص قرار دهند تا هر کجا از این مبناها عبور شد بدانیم که نفوذ فرهنگی و فکری صورت گرفته است.  

وی ادامه داد: منافقین از دهه هفتاد قصد داشتند پیاده‌نظام‌هایی را به خصوص در جمع دانشجویان که نخبگان جامعه هستند داشته باشند تا در این جریان پاک مطالبه‌گر نفوذ کنند.  

سلیمی با بیان اینکه خدا را شکر امروز عناصر دلسوز و انقلابی در دفتر تحکیم وحدت و تشکل‌های دیگر حضور دارند، گفت: تمام تشکل‌ها باید مراقب عناصر نفوذی باشند زیرا دشمن نفوذ فکری را مدنظر قرار داده است چه بسا دشمن حرف حقی را در دهان ما بگذارد ولی با همان حرف حق پازل ناحقی تکمیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.