طرقبه شاندیز-جلسه بررسی مشکلات توسعه زیر ساخت‌ها، نیازها و مشکلات حوزه ارتباطات با حضور فرماندار طرقبه شاندیز و مسؤولان مربوط شهرستانی در فرمانداری شهرستان برگزارشد .

زیرساخت خدمات اینترنتی در طرقبه و شاندیز نیازمند تقویت شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سید حسن حسینی گفت: با توجه به برخی مشکلات فراروی استقرار دولت الکترونیک و زیرساخت‌های لازم برای تحقق آن در شهرستان، امروزه فناوری اطلاعات در مسایل زندگی ما نقش مهمی ایفا می‌کند.

 فرماندار طرقبه شاندیز افزود: تحقق دولت الکترونیک و جامعه مجازی یک رؤیا نیست، بلکه در برخی حوزه‌ها باوجود کمبودها و مشکلات مهم بر سر راه تحقق این امر اتفاقات شگفت آوری رخ داده است که پیامدهای آن در جامعه قابل مشاهده است.

 وی اظهار داشت: اگر چه این مسأله مهم و ارزشمند است، اما کندی حرکت سیستم و دوایر دولتی در استفاده حداکثری و به روز از بستر اینترنت در ارایه خدمات و اطلاع رسانی مطلوب و شایسته نیست.

 حسینی همچنین گفت: مخابرات و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی در شهرستان باید توجه داشته باشند که با توجه به مسایل و مشکلات ذکر شده در حوزه روستاهای شهرستان با توجه به سند جامع توسعه و حضور سالانه افزون بر چهل میلیون نفر سفر به شهرستان و صنعت توریسم توجه به زیر ساخت‌های ارتباطی یک ضرورت انکارناپذیر است و علاوه بر آن برای به روزرسانی سامانه‌ها و در جهت افزایش سرعت اینترنت و رفع موانع سرعت آنتن دهی و پوشش شبکه در نقاط مختلف و بویژه در مناطق تازه احداث شده مانند شهرک فرهنگیان و مسکن مهر دو شهر، تدابیر خاص و ویژه و سریع اندیشیده شود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.