قزوین - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه ثابت‌قدم ماندن در بیان اهداف و رسالت حضرت رسول(ص) یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در بین مردم ترویج و نهادینه شود، گفت: احیای اخلاق در جامعه موجب رشد اسلام می‌شود.

احیای اخلاق در جامعه موجب رشد اسلام می‌شود

به گزارش قدس انلاین ،حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در نشست تخصصی سرگروه‌های حلقه صالحین حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید بابایی که  در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد با تبریک هفته  وحدت اظهار داشت: آحاد مردم جامعه باید از فضائل اخلاقی، مکارم، سیره عملی و سیاسی حضرت رسول الگو گرفته و آن را در زندگی خود ساری و جاری کنند.

وی با بیان اینکه ثابت‌قدم ماندن در بیان اهداف و رسالت حضرت رسول(ص) یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در بین مردم ترویج و نهادینه شود، گفت: احیای اخلاق در جامعه موجب رشد اسلام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه بصیرت و معرفت در جامعه لازمه هر انسان مؤمن است، اضافه کرد: در این خصوص امام صادق(ع) می‌فرمایند، که افضل‌ترین مردم کسانی هستند که معرفت بیشتری داشته باشند.

عادل با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص ولایت فقیه عنوان کرد: ولایت فقیه همان ولایت امام زمان(عج) بوده که هر دستور و حکمی دهد باید اجرایی شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و انحراف است که باید برای جلوگیری از آن در بین جامعه، احزاب و اقوام گام‌های گسترده‌ای برداشت و این مهم نیازمند همفکری و بصیرت‌افزایی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خطاب به بسیجیان مطرح کرد: باید همه بسیجی‌وار خدمت کرده و همیشه در صحنه باشیم و از جبهه‌های حق علیه باطل دفاع کنیم.

عادل گفت: بسیجیان باید اهداف خود را با ولایت فقیه همگام و همسو کرده تا دشمن نتواند به انقلاب اسلامی دست‌اندازی کند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.