مشهدـ تولیت آستان قدس رضوی گفت:‌ جبهه مقاومت روز به روز در حال پیشرفت و رویش است و گواه این مدعا نیز پیوستن جوانان غربی به این جریان و دین مبین اسلام است.

پیوستن جوانان غربی به جبهه مقاومت نشان از پیشرفت اسلام را دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه سه شنبه در مراسم نخستین سالگرد کشتار مسلمانان نیجریه با حضور علمای شیعه و سنی داخلی و خارجی در رواق امام خمینی (ره) اظهار کرد: بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی ایران در حال گسترش و جهل زدایی از جهان است.

وی با محکوم کردن به اسارت گرفتن ناجوانمردانه شیخ زکزکی رهبر شیعیان نیجریه گفت: باید ریشه های وحشیانه کشتار شیعیان نیجریه بررسی شود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امروز بشر در مقابل یک نظام شیطانی و مستکبر قرار گرفته که برای رسیدن به خواسته هایش همه چیز را پایمال می کند.

وی بیان کرد: انسان های متکبر و خودبین برای رسیدن به خواسته هایشان قتل و غارت می کنند اما مقاومت مسلمانان، باعث استیصال آنان شده است.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش قرآن کریم آینده از آن مجاهدانی مانند شیخ زکزکی و مسلمانان نیجریه ای است که در مسیر حق گام نهاده اند.

وی با اشاره به آزادسازی شهر حلب در سوریه از محاصره داعش گفت: با توجه به مجهز کردن تکفیری ها به پیشرفته ترین سلاح ها توسط صهیونیست ها، آزادسازی حلب غیرممکن به نظر می‌ رسید، اما روز گذشته شهر حلب با مقاومت نیروهای حزب ‌اللهی و جوانان مومن انقلابی و به برکت خون شهدا از محاصره خارج شد و این پیروزی دولت و ملت سوریه موفقیت بزرگی برای جبهه مقاومت اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.