قزوین_ قدرت الله مهدیخانی با بیان اینکه هم اکنون سامانه بارشی در استان قزوین فعال است، گفت: مردم هشدارها را جدی بگیرند.

مردم هشدارها را جدی بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین صبح امروز برگزار شد.

 قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در این نشست با اشاره به میزان بارندگی های هفته گذشته در استان قزوین پرداخت و اظهار داشت: میزان این بارندگی ها برابر ۳۰ تا ۴۰ میلی متر پیش بینی شده بود که مقدار بارندگی بیشتر از این میزان بوده و در برخی نقاط تا ۴۲ میلی متر نیز محقق شد.

وی افزود: در بارندگی های هفته گذشته، شاهد حضور همه مدیران پای کار بودیم و از بروز حوادث ناخوشایند و تلخ جلوگیری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با بیان اینکه در هفته جاری شاهد بارندگی هایی هستیم، اضافه کرد: میزان بارندگی ها در برخی نقاط استان قزوین تا ۱۰۰ میلی متر پیش بینی شده است و این درحالی است که برخی رودخانه ها و کانال های استان ظرفیت این همه بارندگی را ندارد و نیاز است همه مدیران پای کار باشند.

مهدیخانی تصریح کرد: برای بررسی بیشتر وضعیت شهرستان های استان، بازدیدهایی از برخی از شهرستان ها از جمله شهرستان آوج و آبیک انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به تمام بخش ها از جمله شواراها، دهیاری ها، بخشداری ها، ائمه جمعه و جماعات و فضای مجازی صورت گرفته است، مطرح کرد: اطلاع رسانی با ارسال پیامک و فضای مجازی انجام شده و جلسه های شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهرستان ها نیز برگزار شده است تا همکاری و همفکری بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین یادآور شد: توجه به هشدارها می تواند در اقدامات پیشگیرانه موثر باشد.

مهدیخانی عنوان کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی هم اکنون در استان فعال است، لذا از دستگاههای استان درخواست داریم تا در آماده باش کامل باشند و مردم، هشدارها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.