زلنسکی گفت که "پیروزی باید در میدان نبرد به دست آید"، اما او آماده گفتگوهای صلح با پوتین است. او همچنین تاکید کرد که بن بست در مناقشه با روسیه "یک گزینه نیست".

زلنسکی آمادگی خود را برای گفتگوهای صلح با پوتین اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به فایننشال تایمز گفت که "هر جنگی باید در میز مذاکره خاتمه یابد. رئیس جمهور اوکراین گفت که تلاش‌های کشورهای غربی را برای اطلاع از شرایط آتش بس بدون مشارکت اوکراین دیده است. ما به علاقه مستمر غرب و حمایت غرب از حاکمیت اوکراین نیاز داریم."

او بار دیگر با فراخوانی برای افزایش عرضه تسلیحات به کی‌یف به کشورهای غربی روی آورد.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین همچنین گفت که تجهیزات نظامی روسیه از کیفیت خوبی نسبت به تجهیزات نظامی اوکراین برخوردار است.

زلنسکی معتقد است که اوکراین از نظر "فناوری" نسبت به روسیه پایین‌تر است و به همین لحاظ قادر به حمله به این کشور نیست.

ولودیمیر زلنسکی می‌گوید، پایان جنگ روسیه علیه اوکراین تنها در "میدان‌نبرد" امکان‌پذیر است. او خواستار حمایت و ارسال تجهیزات نظامی بیش‌تر غرب شد و گفت، کی‌یف تسلیم روسیه نخواهد شد.

رئیس‌جمهور ۴۴ ساله اوکراین با گریزی به کمبودهای فنی اوکراین در جنگ علیه روسیه تأکید کرد که بدون ارسال تجهیزات اضافی و کمک‌های غرب جبران لطمات برای کی‌یف دشوار است.

او با تأکید بر این که مردم برای او اولویت دارند از غرب خواست، از حق حاکمیت اوکراین دفاع کند.

زلنسکی تصریح کرد که اوکراین به دلیل کمبود پول و سوخت یا زیرساخت‌های ویران‌شده‌اش تمایل بیش‌تری به مذاکرات نشان نخواهد داد. چرا که به گفته او، این کشور "بیش از آن قربانی داده که بتواند به‌سادگی خاکش را تسلیم کند."

رئیس‌جمهور اوکراین با تشکر از تحریم‌هایی که بر روسیه اعمال شده گفت، این تحریم‌ها طبق انتظارهای حال حاضر بر روسیه تأثیر نمی‌گذارند "چرا که از ابعاد کاملی برخوردار نیستند."

زلنسکی از اتحادیه اروپا خواست که از تحریم نفت و گاز روسیه نترسد و همزمان اقرار کرد که مسکو در دور زدن تحریم‌ها موفقیت‌هایی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.