عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شورا در عزل و نصب های شهرداری هیچ گونه دخالتی نداشته و نخواهد داشت، گفت: پیشنهاد می کنم شهردار محترم با دقت و وسواس انتصابات را انجام دهند.

شهرداری تهران در انتصابات وسواس داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، احمد صادقی در جریان برگزاری نودویکمین جلسه شورا ضمن تقدیر از نیروهایی که در مرزها به زائران خدمات رسانی می کنند، گفت: از شهردار تهران نیز در راستای راه اندازی شنبه های امید و افتخار تقدیر می کنم.

وی با اشاره به انتصابات اخیر مدیریت شهری این تغییرات را در سال دوم امری جاری و ساری دانست و تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران نیز از ابتدای انتخاب شهردار، نظرات خود را به شهردار و معاونین وی با توجه به ظرفیت درونی شهرداری اعلام کرد اما هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب نداشته و نخواهد داشت.

صادقی در ادامه با اشاره به اینکه در برخی انتصابات دقت و وسواس لازم است، گفت: از جمله بخش‌هایی که نیاز به دقت دارد شرکت بهره برداری مترو است به ویژه که در آستانه بازگشایی مدارس تغییر این مدیریت صورت گرفته و سرپرست جدید در بدو ورود، برخی معاونین را بدون رعایت ملاحظات عزل کرده و به افراد جدید مسئولیت داده است.

وی افزود: این موضوع به هدررفت پول شهروندان و انگیزه کارکنان منجر خواهد شد؛ فراموش نکنیم که هر هدف ارزشمندی با استفاده از نیروهای خدوم شهرداری میسر خواهد شد، لذا از شهردار تهران تقاضا می کنیم که بدون مشورت و شناخت از انتصاب مدیران خودداری و چرایی عزل برخی مدیران اعلام شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.