پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس به دعوت قطری‌ها برای تماشای جام جهانی واکنش نشان داد.

شوک قطری‌ها به یک پرسپولیسی‌/ این اتفاق بعد از ۲۵ سال باورنکردنی است

به گزارش قدس آنلاین فدراسیون فوتبال قطر صبح امروز با ارسال نامه‌ای از حمید درخشان خواست تا به عنوان میهمان ویژه برای تماشای جام جهانی در قطر حضور داشته باشد. حالا حمید درخشان در خصوص این اتفاق به گفتگو پرداخته است.

حمید درخشان گفت: ظهر امروز با قطر تماس گرفتم و گفتند نامه دعوت برای مهدی تاج ارسال شده است و رونوشت آن را برای من ایمیل کرده‌اند. با فدراسیون تماس گرفتم و این خبر را تایید کردند.

حمید درخشان در پاسخ به این سوال که از اقدام قطری‌ها شوکه شده است یا خیر گفت: از این اقدام قطری‌ها جا خوردم و قطعا به قطر می‌روم. از قدرشناسی و احترام آنها تشکر می‌کنم. برای من خیلی جالب بود و دوست دارم نظیر این احترام را در ایران هم ببینم. قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا و میزبانی آن‌ها در جام جهانی اتفاقی نیست و به علت ساختار درست و احترام به اسطوره‌هاست. ۲۵ سال پیش کاپیتان یک تیم قطری بودم و برای یک تیم دیگر قطری نیز بازی کرده‌ام، بعد از ۲۵ سال هنوز احترام می‌گذراند و این برای من شگفت‌انگیز است.

درخشان در پاسخ به این سوال که اگر قطر پیشنهاد همکاری بدهد قبول می‌کند یا خیر گفت: با کمال میل قبول می‌کنم. جواب احترام، احترام متقابل است. احتمالا بخواهند بازی‌ها ایران را کارشناسی کنیم و من با کمال میل انجام می‌دهم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.