وزیر کشور با اشاره به حوادث اخیر، گفت: در میان افرادی که به کف خیابان آمدند یک دسته از آنها کاملا آموزش‌دیده بودند و این آموزش از طریق هفت تا هشت کشور رقم خورده است.

رد پای هفت کشور در آموزش اغتشاشگران/ سازندگان داعش دلسوز اهل‌سنت نیستند

به گزارش قدس آنلاین احمد وحیدی شامگاه سه‌شنبه ۱۷ آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز هر جنگی که می‌بینیم در کشورهای اسلامی است و متاسفانه هیچ کشور اسلامی نیست که از فلسطین دفاع کند و کشورهای اسلامی مانند عربستان‌سعودی و امارات دست در دست اسرائیل گذاشتند و این تنها ایران است که از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند.

وی با طرح این پرسش که چرا باید مردم مظلوم فلسطین به خاک و خون کشیده شوند، تصریح کرد: فلسطینیان از اهل سنت هستند و ما افتخار می‌کنیم که در صف اول دفاع از مردم مظلوم فلسطین قرار داریم.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد که تفکر جمهوری اسلامی نشر پیدا کند چرا که تفکر جمهوری اسلامی همان اسلام است، متذکر شد: گسترش تفکر اسلامی یعنی اینکه باید بساط استکبار جمع شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد تمدن غرب اعتقادی به خدا ندارند لذا آنها نمی‌خواهند کشورهای اسلامی مثل فلسطین حامی و پشتیبان داشته باشد و می‌خواهند هر کاری که دوست دارند انجام دهند و کسی نباشد که به کمک مسلمان‌ها بروند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه امید خود را بسته بود تا در فشار اقتصادی جمهوری اسلامی فرو بپاشد، یادآور شد: اگر این فشار اقتصادی به هر یک از کشورهای دنیا وارد می‌شد فرو می‌پاشید و دشمن تصور نمی‌کرد که انقلاب اسلامی اینگونه مقاومت کند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن به شکست مفتضحانه خود از جمهوری اسلامی اذعان دارد، خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمن دیگر اثر نمی‌کند و نمی‌تواند جلوی راهبرد انقلاب اسلامی را بگیرد.

وحیدی با بیان اینکه برخی آنچنان دچار توهم شده‌ و با ارسال سیگنال هایی به ایران، تصور می‌کنند، می‌توانند به جمهوری اسلامی آسیب بزنند، تاکید کرد: سیگنال‌هایی که می‌رسد راه به جایی نمی‌برد.

وی به توطئه جنگ ترکیبی توسط دشمن اشاره کرد و گفت: همه جریانات و گروه‌های ضداسلام اعم از از منافقین تا کومله و دموکرات‌ها در وسط میدان جنگ ترکیبی هستند، خوشبختانه ماجراهای اخیر هم‌اکنون تمام شده است به طور قطع وحدت چشم دشمن را کور کرده و دل رسول الله(ع) را خوشحال می‌کند.

وزیر کشور به پیشرفت‌های بی‌سابقه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: همین روز گذشته موشک پدافند هوایی با برد ۳۰۰ کیلومتر به هدف اصابت کرد و دشمن این پیشرفت جمهوری اسلامی را متوجه می‌شود و می‌داند که کشور ما در کدام نقطه ایستاده است.

وحیدی با بیان اینکه تنها برگ برنده غرب فناوری است، بیان کرد: امروز این فناوری را جمهوری اسلامی به دست می‌آورد و بزرگترین اصلاح اقتصادی در فشار حداکثری رقم خورده و ما در اوج فشار اقتصادی، شاهد این پیشرفت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان آمریکا از ابتدایی‌ترین روزها با قدرت پای کار آمدند و از ماجرای آشوب های ایران دفاع‌ کردند، گفت: اروپایی‌ها به همراه رژیم صهیونیستی و عربستان‌سعودی ستاد کنترلی این ماجرا بودند، طراحی روشن، مشخص و کاملا شناخته شده را شاهد هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه در حوادث اخیر انسان‌هایی که به کف خیابان آمدند چند دسته بودند، تصریح کرد: یک دسته از آنها کاملا آموزش‌دیده بودند و این آموزش از طریق هفت تا هشت کشور رقم خورده بود، برخی از توطئه‌ها هم برای قومی و قبیله‌ای کردن ماجراهای اخیر بود، این در حالی است که این کشورها داعش را ایجاد کردند و به جان مردم اهل سنت انداختند، آیا اینها طرفدار قومیت‌ها و اهل سنت هستند این دروغ بزرگ را چه کسی باور می‌کند؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.