بر اساس داده‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، مبارزان مقاومت بیش از ۹۰۰ عملیات مقاومتی طی ماه گذشته میلادی انجام داده‌اند.

مبارزان مقاومت چند عملیات مقاومتی انجام داده اند؟

به گزارش قدس آنلاین، داده‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر گذشته نشان می دهد که مبارزان مقاومت بیش از ۹۰۰ عملیات مقاومتی علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

شبکه آی ۲۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فلسطینیان در ماه اکتبر گذشته ۹۱۶ مورد عملیات مقاومتی علیه صهیونیست‌ها انجام داده اند که ۲۳ مورد از آنها عملیات شلیک ،۶۶ عملیات تیراندازی لیزری به سمت خودروهای شهرک نشینان صهیونیست بوده است.

بر اساس داده‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی یک مورد عملیات زیرگیری با خودرو و ۳ مورد تلاش برای زیرگیری و یک مورد عملیات با سلاح سرد ثبت شده است.

همچنین این عملیات منجر به کشته شدن ۴ و زخمی شدن ۸۸ شهرک نشین صهیونیست شد.

از ابتدای سال جاری میلادی ۲۹ صهیونیست به هلاکت رسیده اند. همچنین در آخرین عملیاتی دو روز گذشته توسط « شهید محمد صوف» انجم شد، ۳ شهرک نشین به هلاکت رسیدند و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش رادیو ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، سال ۲۰۲۲ نسبت به ده سال اخیر بیشترین تعداد کشته شدگان شهرک نشینان و سربازان صهیونیست ثبت شده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی تاکید کرد که عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری، صرف نظر از نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی یا تغییر کابینه ها رو به افزایش است.عملیات دوروز گذشته جوانی فلسطینی در نزدیکی شهرک آرئیل که طی آن ۳ صهیونیست کشته شدند، شدیدترین حمله علیه شهرک نشینان پس از عملیات تیراندازی در شهرک «العاد» بود.

روزنامه هاآرتص ادامه داد: عملیات های مقاومتی فلسطینیان با وجود فراز و فرودی که دارد، به حقیقتی ثابت و غیرقابل انکار تبدیل شده است. آرامش در کرانه باختری برقرار نیست و در نتیجه عملیات های ارتش در شهرها و روستاهای فلسطینی، درگیری‌های دائمی در این مناطق در جریان است.

اخیرا روزنامه «یدیعوت احارانوت» نوشت که روزانه چندین عملیات فلسطینیان علیه اسرائیلی‌ها صورت می‌گیرد و تعداد عملیات هر روز نسبت به روز قبل بیشتر می‌شود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد طی ماه اکتبر گذشته ۳۸۲ عملیات تیراندازی، زیر گرفتن، چاقو زدن، پرتاب بمب دست ساز و پرتاب سنگ(به سمت نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست) ثبت شده که در مقایسه با ماه سپتامبر که ۲۵۴ مورد عملیات بوده، حدود ۱۳۰ عملیات افزایش یافته است.

ناظران معتقدند که این اقدامات در راستای جلوگیری از آغاز انتفاضه فراگیر فلسطینی‌ها در کرانه باختری انجام می‌شود که بسیاری از مسئولان صهیونیستی را نگران کرده است. همچنین این رژیم با بزرگترین چالش خود یعنی تحرکات مسلحانه فلسطینیان در کرانه باختری مواجه است.

چندی پیش، محافل امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدید قرار دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، با بحران گزینه‌ها مواجه است.

شرایط این روزهای سرزمین های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه شده و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله ای که شده پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می دهند و همین امر شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.