رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.

واکنش مدودف به درخواست زلنسکی ازاروپا برای اعزام هیاتی به اوکراین

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری مدودف» رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه در سخنانی به درخواست «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.

رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: این دلقک خونخوار از اتحادیه اروپا می خواهد تا هیات هایی را به سوی زیرساخت های حیاتی اوکراین اعزام کنند. او ظاهراً می خواهد اروپایی ها به عنوان سپر انسانی در آنجا بنشینند.

«دیمیتری مدودف» در این باره اضافه کرد: حیف این احمق ها نیست، برای او همانند گوشتی جلوی توپ نیروهای مسلح اوکراین هستند. این برای او کافی نیست. خون تازه نیاز دارد. این بار به اروپایی های حاضر به خدمت توصیه می کنیم که چنین نقشی را نپذیرند.

این در حالیست که رییس جمهور روسیه چندی پیش در سخنانی اوکراین را مقصر شرایط بحرانی این روزهای کی یف از بُعد انرژی و برق اعلام کرد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه پنج شنبه هفته پیش در اظهاراتی در خصوص بحران انرژی در اوکراین، گفت که روسیه زیرساخت های انرژی اوکراین را هدف حمله قرار می دهد، اما اولین حملات از سوی کسانی انجام شد که پل کریمه را هدف قرار دادند.

رئیس جمهور روسیه، با تاکید دوباره بر اهداف مسکو در نبرد با کی یف، خاطر نشان کرد که هیچ هیاهویی نمی تواند مانع اقدامات روسیه برای انجام ماموریت جنگی خود شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.