اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی و مطالعاتی در زمینه تبیین فعالیت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا»، در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد .

برگزاری میزگرد «مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در غرب آسیا» در تبیین فعالیت‌های سردار سلیمانی

به گزارش قدس آنلاین، در این نشست قرار است ابعاد میدانی، حقوقی و بین المللی مبارزه با تروریسم و نقش برجسته سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا مورد بررسی قرار گید.

از مهمترین موضوعاتی که قرار است در این نشست توسط سخنرانان و صاحب‌نظران مورد بحث و تشریح قرار گیرد می‌توان به مبارزه با تروریسم و افراطی گری در غرب آسیا (با تاکید بر کشورهای عراق و سوریه، مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا از دیدگاه حقوق بین الملل، نقش سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا و نقش سازمان ملل متحد در حوزه ضد تروریسم در منطقه غرب آسیا اشاره کرد.

بنا به این گزارش، در این نشست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ، عباسعلی کدخدایی رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، ایرج مسجدی سفیر پیشین ایران در عراق و... حضور دارند .‌

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.