پیمان نصیری دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن همان ورزشکار معلولی است که تقاضای دیدار با سردار سلیمانی داشت اما سردار دل‌ها وی را غافلگیر کرد.

وقتی حاج قاسم پارالمپین دوومیدانی را غافلگیر کرد

به گزارش قدس آنلاین اظهار داشت: یکی از بهترین خاطرات من در این سال‌ها دیدار با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است. در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی در اینچئون شدم. این مدال در رشته دو یک هزار و ۵۰۰ متر به دست آوردم و قرار بود آن را به شهید سلیمانی تقدیم کنم. چند تماس برقرار کردم و قرار بود در یک زمان مشخص به دیدار این شهید بزرگوار بروم اما اتفاقی رخ داد که من را متحیر کرد.

دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن ادامه داد: در حالی که منتظر زمان دیدار با شهید سلیمانی بودم این شهید بزرگوار خود به منزل ما آمدند و این موجب حیرت من و خانواده شد. من در آن دیدار مدال طلای خود را به سردار دل‌ها تقدیم کردم و افتخاری بود که در محضر یکی از سرداران محور مقاومت باشم. شهید سلیمانی دقایقی در منزل ما حضور داشتند اما آن دیدار کوتاه برای من یک عمر خاطره بود.

نصیری این را هم گفت: شهید سلیمانی انگشتری را به من هدیه داد که ارزشمندترین هدیه‌ای است که تاکنون دریافت کردم. این انگشتر همیشه با من است و به آن افتخار می‌کنم. شهید سلیمانی به گردن ایران و شمار زیادی از مسلمانان حق دارد و امنیت امروز ما مرهون فداکاری وی در جبهه های مختلف است. وی چهار دهه عمر خود را در راه ایثار و فداکاری گذراند و حضور وی در میدان موجب شد تا اکنون به قهرمان ایران و محور مقاومت تبدیل شود.

وی در پایان با تشکر از فدراسیون جانبازان برای برگزاری مراسم بزرگداشت یاد شهید سلیمانی گفت: این کارها بسیار مهم است و می تواند روحیه ایثار و فدراکاری را در ورزش ترویج دهد. همچنین ورزشکاران و قهرمانان بیش از پیش با مرام و مسلک شهید سلیمانی آشنا خواهند شد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.