-دختران تهرانی در همایش دختران حاج قاسم گردهم آمده و اعلام کردند که بر سر پیمان با سردار دل‌ها هستند.

ورزشگاه آزادی میزبان دختران حاج قاسم بود/تجدید پیمان با سردار دل‌ها/ رائفی‌پور از حقوق زنان گفت

به گزارش قدس آنلاین، همایش دختران حاج قاسم امروز پنجشنبه در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و دختران حاج قاسم گردهم آمدند.

بانوان جوان در این همایش، شعار ما یک سلیمانی هستیم سردادند و با شعارهای ای رهبر آزاده آماده ایم؛ آماده، ما ملت شهادتیم، حسین حسین شعار ماست؛ شهادت افتخار ماست و زن، زندگی، آگاهی بار دیگر اعلام کردند که بر سر آرمان های خود مانده اند.

ستاره پور اسدی خانم جوان ۲۰ ساله که صندوق دار یک غذاخوری در تهران است و در این مراسم پرچم السلام علیک یا فاطمه الزهرا،در دست دارد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دختر حاج قاسم، من هستم؛ او را اسطوره‌ و الگوی خود قرار می دهم و امیدوارم در این راه ثابت قدم باشم.

او می گوید اگر حاج قاسم را می‌دیدم، به او می گفتم وقتی شما نبودی حرف از تکه تکه کردن کشور زدند و دل رهبر انقلابمان را خون کردند. به سردار قول می دهم که تا پای جان، پای انقلاب و آرمان های پدرانمان هستیم.

خانم علوی، خانم جوان دیگری که دانشجوی کارشناسی علوم ارتباطات‌ است، در این مراسم اشک می ریزد و می گوید: پدرمان حاج قاسم بر سر پیمان با ولی امت بود و ما در سالروز شهادت عاشقانه ایشان، عهد می بندیم با رهبر امت بر سر پیمان بمانیم.

وی از انتقام سخن گفت و افزود: منتقم خون پدر عزیزمان هستیم و به زودی با نابودی دشمنان، اهداف او را محقق می کنیم. دشمنان در سال های گذشته با نفوذ، موجب اقتصاد آشفته امروز شدند اما با درایت دولتی که ولایتمدار است، از گردنه سخت اقتصادی عبور می کنیم.

فاطمه قاضی طباطبایی، دختر ۱۶ ساله ای است که می گوید با حضور در این مراسم، بار دیگر به تمام دنیا اعلام می کند که برای سردار و انقلاب و کشور از بسیاری خوشی ها می گذرد و در یک روز تعطیل به این مراسم آمده تا بگوید سردار برایش از خوشی هایش ارزشمند تر است.
او می گوید: مشکلات اقتصادی در اراده و اعتقادات مردم تاثیر نمی گذارد؛ هرچند دولت باید با تدبیر و رفع مشکلات اقتصادی دشمن را ناکام بگذارد.

الهام علیزاده مربی مهد قرآن و دانش‌آموخته رشته تربیت مربی، نیز گفت: با عشق آمدیم، چون عاشق ایران هستیم، مشکلات اقتصادی مان هم خیلی زیاد است اما اینها دلیلی نمی شود که در این مراسم حاضر نشویم. امروز آمده ایم تا بگوییم، پای کار هستیم و تا زنده ایم پای انقلاب ایستاده ایم و امیدواریم نسل ما حاج قاسمی باشند.


اسلام خواستار نگاه انسانی به زن است
علی اکبر رائفی پور کارشناس سیاسی در این همایش درباره ویژگی های فرهنگ غرب سخن گفت و افزود: چند صفت از جمله اصالت سود و منفعت طلبی برای شخص و جامعه در این دیدگاه مهم است.

وی افزود: اروپایی ها قبل از رنسانس برای اینکه بتوانند صلیب های خود را بفروشند، بر روی آن نماد (آرم) الله می زدند که بگویند ساخت دست مسلمانان است که با کیفیت ساخته شده و روی ساخته های خود علایم اسلامی می زدند و با افتخار می خواستند از تولیدات مسلمانان‌ استفا ه کنند اما بعد از رنسانس و به محض اینکه جهت یابی با کشتی و باروت در اختیار غرب قرار گرفت، همه دنیا را به خون کشیدند. تمدنی که غربی ها ساختند بر پایه خونریزی است و دقیقا با هدف لذت جویی و اصالت سود برای غربی ها به سراغ تبدیل زن به ابزار تولید رفتند.

این کارشناس با اشاره به حقوق زنان در اسلام تاکید کرد: برای اولین بار انگلیسی ها در قرن های هفدهم و هجدهم اجازه دادند که زنان انگلیسی مالک شوند اما ۱۴۰۰ سال قبل، اسلام این اجازه را به زن داد. خدا در جامعه ای که زنده به گور کردن دختران را افتخار می دانستند، نسل پیامبر اکرم (ص) از یک زن ادامه یافت.

رائفی پور ادامه داد: اراده خدا بر این بود که پسران پیامبر اعظم (ص) در سنین کم فوت کنند و تنها فرزند آن حضرت، فاطمه زهرا وسیله ای شدند که نسل پیامبر ادامه پیدا کند. تمام حرف اسلام این است که ای زن بگذار در جامعه قبل از اینکه جنسیت تو را ببینند، انسانیت تو را ببینند. ۷۰ تا ۸۰ درصد از تازه مسلمانان غربی زنان هستند؛ گفت: آنها می گویند از نگاه جنسی و ابزاری خسته شده بودیم و می خواستیم آدم باشیم.

این کارشناس سیاسی افزود: ما برای اینکه پای دشمنان به‌ این سرزمین باز نشود و برای اینکه یک تار موی زنان و دختران به دست دشمنان نیافتد، حاج قاسم سلیمانی ها و شهیدان بسیاری دادیم. هزاران نفر جان می دهند که زنان در آسایش زندگی کنند؛ دشمن بداند که این مسیر ادامه پیدا می کند و هجمه ها باعث نمی شود حق و حقوق زن به رسمیت شناخته نشود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    درود به همه این عزیزان- تا کور شود هر انکه نتواند دید. به یاد سردار دلها حاج قاسم عزیز- مرگ بر بدخواه سرزمینم