معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مراجعات مردمی در سفرهای استانی تسهیلات بانکی است گفت: پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی خرید لوازم منزل و غیر در حال پرداخت است.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید لوازم منزل در حال پرداخت است/ تسهیلات بانکی، 90 درصد موضوع مراجعات در سفرهای استانی

به گزارش قدس آنلاین، سید عباس حسینی ظهر امروز در جریان سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان یزد در جمع مدیران بانکهای این استان بر حل مشکلات مردم و تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی تاکید و اظهار کرد: در پرداخت تسهیلات بانکی باید طوری عمل کنیم که هم تورم و نقدینگی کنترل شود و هم مشکلات مردم بر طرف شود.

وی جهت گیری اقتصادی کلان دولت و کشور را یادآور شد و افزود: بانک ها در پرداخت تسهیلات از هیچ کوششی دریغ نکنند و به مشکلات مردم در این زمینه رسیدگی و منابع مورد نیاز را اعلام کنند تا برای آن چاره اندیشی شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی محدودیت منابع وام های قرض الحسنه را یادآور شد و گفت: از طرفی نیازها و مراجعات مردمی داریم و از سوی دیگر با محدودیت منابع مواجه هستیم؛ اما لازم است در این زمینه توازنی برقرار شود.

نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر ریاست جمهوری به یزد خواستار توجه بیشتر به پرداخت تسهیلات بانکی در بخش های درمان، تعمیرات مسکن و فرزند آوری شد و گفت: در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ نیز منتظر تامین منابع آن از سوی دولت هستیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تسهیلات بزرگ بانکی باید طوری توزیع شود که نیازهای بخش های مختلف مرتفع گردد، تصریح‌کرد: پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی خرید لوازم منزل و غیر در حال پرداخت است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.