امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی، گفت: این اهانت‌کنندگان به مرجعیت دینی، عاملان استکبار جهانی هستند.

امام جمعه موقت شهرکرد: اهانت‌کنندگان به مرجعیت دینی عاملان استکبار جهانی هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و روز مادر و تبریک این روز، اظهار داشت: وجود مبارک حضرت فاطمه(س) مقام والایی دارد، به گونه‌ای که بعد از امام علی(ع) گرامی‌ترین وجود را دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری افراد با الگو قرار دادن شخصیت حضرن فاطمه(س) و پیروی از ایشان به جایگاه‌های والا و بالایی رسیدند، بیان داشت: رشد و هدایت جامعه منوط به پرورشی است که توسط مادران صالحه در جامعه اتفاق می‌افتد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به تاثیرگذاری زنان در تاریخ ایران، بیان کرد: مقام حضرت فاطمه زهرا(س) مانند شب قدر مخفی است، ایشان در عین آن که موجودی الهی بود، از والامقام‌ترین بندگان خداوند بر روی زمین بود که الگویی بری جامعه بشری هستند.

فاطمی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی با مرجعیت دینی، ادامه داد: این گونه اقدامات مذبوحانه و بی‌فایده است، علما و مراجع دینی شیعه با کرانامه درخشان خود افتخاری برای جهان اسلام هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اهانت‌کنندگان این چنین به مرجعیت دینی، عاملان استکبار جهانی هستند، خاطرنشان کرد: این اقدامات بی سود است و به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.