"مرکز میان‌رشته‌ای نوآورهای هنری جوان تحت عنوان عمارت هنر در خانه سردار مفخم(ساختمان امیرکبیر) با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری و محمود اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

با حضور رییس حوزه هنری کشور؛ عمارت هنر در قزوین افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس حوزه هنری قزوین با اشاره به افتتاح "عمارت هنر" اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که ایجاد اشتغال پایدار در زیست بوم اهمیت دارد و اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید فکری به حال اقتصاد هنر کنیم.

این مسئول افزود: تلاش ما این است که با راه‌اندازی این عمارت بتوانیم نیروهایی تربیت کنیم که با دید باز به مسائل و مشکلات روز کشور و استان و با نگاه بومی‌گرایی و مردم‌محوری وارد بازار کار حرفه‌ای شوند.

این مقام‌ مسوول ادامه داد: هنرجویان در قالب تیم‌های چندنفره؛ پس از فراگیری آموزش‌های مختلف برای تولید محصول باکیفیت برای ورود به بازار هدایت می‌شوند.

رییس حوزه هنری استان قزوین اعلام کرد: بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در استان برای تربیت هنرمند کنشگر حرفه‌ای در ایجاد هم افزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری مشترک، ایجاد مجموعه های نوین و کارآمد برای تربیت نیروی متخصص و توانمند هنری و رسانه ای از جمله برنامه‌های است که در "عمارت هنر" به آن خواهیم پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.