مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ظرفیت اقامتگاه‌های استان بیش از ۷۰۰ هزار نفرشب خواب است که در ۴ دوره زمانی متناوب پیش‌بینی شده است و آماده خدمات‌رسانی به زائران هستیم.

ظرفیت اقامتگاه‌های خراسان رضوی بیش از ۷۰۰ هزار نفر شب ـ خواب است

به گزارش قدس خراسان، جواد موسوی اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، در نوروز امسال حدود ۱۰ میلیون زائر به مشهد خواهند آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: دبیرخانه ستاد خدمات سفر از آبان ماه کارش را شروع کرده، ۸۵ مصوبه به تصویب رسیده و دارای ۱۴ کمیته در استان است. به‌دلیل رسم سنتی خراسانی‌ها به‌نام «چراغ برات»، ما از ۱۳ اسفند تا ۱۵ فروردین آمادگی پذیرش مهمانان را داریم.

وی درباره نرخ هتل‌ها بیان کرد: نرخ هتل‌ها در نوروز تغییری نخواهد کرد و نرخ در سامانه مربوط ثبت شده است و شکایات زائران دراین‌باره نیز پیگیری می‌شود. حدود ۱۶۰ ناظر و بازرس در این ایام در استان مشغول هستند و با کمک جوامع صنفی پاسخگوی همه شکایات خواهیم بود.

موسوی در خصوص برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: در این ایام برنامه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه‌هایی در سطح شهر، بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی‌های شهر و ایستگاه‌های استقبال از زائران ترتیب داده شده است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.