کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در این مدت تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار می گیرد که بیشترین بارشها برای عصر روز جمعه تا شنبه هفته آینده پیش بینی شده است.

خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار می‌گیرد/کاهش دما در استان

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: بارشهای رگباری همراه با وزش باد که از عصر دیروز در این استان آغاز شده است، تا روز یکشنبه هفته آینده با شدت بیشتری در مناطق مختلف خراسان رضوی ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی امروز و فردا، پنجشنبه وزش باد و بارش های رگباری در برخی نقاط استان خراسان رضوی پدیده قالب جوی است که در برخی مواقع ممکن است موجب بروز خسارت شود.

وی اظهار کرد: طی ۲۱ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

عنایتی افزود: مشهد دیروز نوسان دمایی بین ۱۸ تا ۲۷ درجه سلسیوس را تجربه کرد و امروز نیز پیش‌بینی می‌شود در گرمترین ساعات دمای هوای مشهد به ۱۶ درجه و در خنک ترین ساعت دمای شبانه این شهر به هشت درجه سلسیوس برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، گفت: طی ۲۱ ساعت گذشته بیشترین میزان وزش باد در شهرستان سرخس با سرعت ۷۹ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.