نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران، با اشاره به تشدید جنایات اشغالگران در کرانه باختری، مقاومت را تنها راه پیش روی ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین فلسطین عنوان کرد.

ناصر ابوشریف: مقاومت تنها راه پیش روی ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمینشان است

به گزارش قدس آنلاین، کرانه باختری اشغالی شاهد گسترش موج مقاومت با وجود تشدید جنایات اشغالگران قدس  است،«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در خصوص آخرین تحولات کرانه باختری و تشدید اقدامات تجاوزکارانه و جنایات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین به خبرنگار تسنیم گفت: همچنانکه می‌بینید مقاومت در کرانه باختری در حال گسترش است،هیچ راهی جز راه مقاومت وجود ندارد، ملت فلسطین در سایه این تجاوزات و جنایات مستمر اشغالگران، تمام توان  و امکانات خود را برای مقابله با صهیونیست‌ها و شهرک نشینان آنها به کار خواهد گرفت، همه گروه‌ها باید متحد و یکپارچه شوند و فرماندهی یکپارچه را برای رهبری انتفاضه واقعی ملت فلسطین شکل دهند.

ابوشریف تاکید کرد: هر راه دیگری همچون مذاکرات سازش و کنفرانس هایی مانند کنفرانس اخیر عقبه با هدف حذف و از بین بردن مسئله فلسطین دنبال می شود به همین سبب ملت فلسطین قاطعانه با این رویکرد مخالف است و تمام فعالان صحنه فلسطین هم آن را نمی پذیرند.

وی افزود: یک راه بیشتر وجود ندارد و آن راه مقاومت است، و به اعتقاد من اکنون ملت فلسطین مقاومت جدی را در برابر رژیم اشغالگر قدس در پیش گرفته است

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.