۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 862400

شایعات نقل و انتقال در مورد بازیکنان بزرگ دو تیم استقلال و پرسپولیس به تیم های رقیب همیشه بوده است

شایعه حضور مدافع بزرگ استقلال در پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، جواد زرینچه یکی از بزرگان تاریخ فوتبال استقلال  است که تعداد بازی های او در این تیم از 300 بازی هم گذشته است، عددی که کمتر بازیکنی در این تیم به آن رسیده است و نشان از ثبات او در سالهای متمادی حضورش در استقلال می دهد. زرین چه که بعد از خدمت سربازی و حضور در تیم ژاندارمری تهران ، استقلال را انتخاب کرد و بعد ازچهار سال حضور در این تیم به مدت دو سال در تیم متمول کشاورز که در آن سالها بهترین های ایران را جذب می کرد دیده شد دوباره به استقلال برگشت و به مدت 10سال در این تیم بازی کرد. 

در آن سالها که زرین چه در کشاورز بود و شایعات زیادی درباره حضور او در تیم های دیگر از جمله بازگشت مجددش به استقلال و یا رفتن به تیم پورا که در آن سالها با سرمایه گذاری صوفیانی یکی از باشگاه های خصوصی کشور بود شنیده می شد، هفته نامه آینه در بهمن ماه سال 71 خبری را انتشار داد که هیچ وقت اتفاق نیافتاد. 

در متن منتشر شده آن  نشریه از حضور زرین چه در باشگاه پرسپولس و امضای قرار داخلی او با این تیم خبررسانی شده است. شایعه ای  که هیچ وقت در عمل دیده نشدو شاید هم  به دلیل عدم بار حقوقی قرار دادهای داخلی در آن سالها بر روی کاغذ اتفاق افتاد و هیچ گاه در هیئت فوتبال تهران به صورت رسمی به  ثبت نرسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.