مراسم رژه روز ارتش در اصفهان با حضور ارشد نظامی ارتش ‌در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری و جمعی از مسئولان برگزار شد.

ارتش در خدمت ملت ایران است / رژه روز ارتش در اصفهان + عکس

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان اظهار داشت: روز بزرگ و به یادماندنی ارتش نشان از دوراندیشی و ژرف‌نگری امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت دارد.

وی افزود: زمانی که یک هفته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش انقلابی کار خود را بر اساس مسئولیت ذاتی و اصل ۱۴۳ قانون اساسی آغاز کرد، با رصد وضعیت و انجام عملیات‌ها و مأموریت‌های خود در جای‌جای کشور، توطئه توده‌ای‌ها و ضدانقلاب را سرکوب کرد.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: آن زمان ارتش با تمام  توان در ترکمن‌صحرا، مرز شوروی سابق، جبهه کردستان، شمال و جنوب غرب وارد عمل شد و امنیت را به مرزها بازگرداند.

وی با بیان اینکه امام (ره) قاطعانه فرمودند ارتش باید بماند، گفت:  ایشان در بیست‌وهشتم فرودین‌ماه سال ۵۸  از همگان خواستند حامی و پشتیبان ارتش باشند.

امیر میهن‌دوست ادامه داد: ارتش در زمان دفاع مقدس منسجم و منظم وارد جبهه‌ها شد و در کنار سایر نیروهای مسلح و مردمی پس از هشت سال اجازه نداد، وجبی از خاک وطن جدا شود و به دست دشمن بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح پشتوانه محکمی به نام مردم، شریعت و ولایت دارند. ولایت، پیونددهنده مردم و شریعت است و ارتش نیروی مسلح معتقدی است که مقتدر و مستحکم انجام وظیفه می‌کند و تسخیرناپذیر است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: اینکه ارتش دوشادوش و همراه سایر نیروهای مسلح در راستای خودسازی، خودکفایی و رسیدن به دستاوردهای مهم علمی، نظامی، تسلیحاتی و تجهیزاتی باز هم در خدمت ملت ایران است و از دیروز تا امروز هر جایی که نیاز به کمک بوده است ارتش در اولین فرصت در محل حاضر شده‌اند.

رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است رژه روز ارتش در اصفهان/ ارتش در خدمت ملت ایران است

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.