نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی، از توافق نهایی به منظور سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در بخش تولید و اشتغال در استان کرمانشاه خبر داد.

تحولی در اشتغال و تولید با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی به اعلام خبر خوبی برای مردم استان کرمانشاه، اظهار کرد: در جلسات نهایی که با حضور مسؤولان کشوری در مجلس شورای اسلامی برگزار شد شاهد توافق نهایی ۲ هزار میلیارد تومان به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم در امر تولید و اشتغال در استان بودیم.

وی همچنین از راه‌اندازی دو واحد بزرگ تولیدی به زودی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دو واحد خیلی بزرگ در استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود؛ یک‌هزار میلیارد آن توسط سرمایه‌گذاران تأمین و یک‌هزار میلیارد تومان هم توسط بانک عامل پرداخت خواهد شد. ان‌شاءالله قبل از پایان سال‌جاری یکی از پروژه‌ها به نتیجه خواهد رسید و در ماه‌های اول سال آتی نیز شاهد بهره‌برداری دیگر پروژه خواهیم بود.

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری کشوری براساس این توافق یک واحدی در کرمانشاه ایجاد خواهد کرد که با یک نشان بسیار شناخته شده در کشور و خارج از کشور تولید خواهد داشت.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در تأیید صحب‌های مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه، اظهار کرد: با تلاش مجموعه‌ای از دست‌اندرکاران به‌ویژه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی سرمایه‌گذاری خوبی در استان به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: برای سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در استان کرمانشاه توافقات قطعی شده است که یک‌هزار میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذاران و یک‌هزار میلیارد تومان به وسیله بانک‌عامل در استان تأمین خواهد شد.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین یک سرمایه‌گذاری خوب با نشان معروف و صاحب‌نام کشوری با هده اشتغازایی برای جوانان کرمانشاه در استان راه‌اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.