۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 883974

از بین رفتن درآمدهای احتمالی خاص از حضور در لیگ قهرمانان و همچنین جرایم متعدد باعث شده تا یوونتوس برای فصل آینده به فکر خانه تکانی اساسی همراه با فروش ستاره‌ها بیفتد.

چوب حراج یوونتوس به فوق‌ستاره‌ها! (عکس)

قطعی شدن جریمه امتیازی یوونتوس و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا به دلیل کسر امتیاز و جا ماندن از کورس سهمیه چمپونزلیگ، برنامه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه مشهور ایتالیایی را حسابی تحت تاثیر قرار داد.

حالا این طور که توتواسپورت گزارش داده، سران یووه قصد دارند با فروش یک فوق ستاره و همچنین پایان همکاری با چند بازیکن قدیمی و البته به فروش رساندن چند بازیکن میان رده تیم، تراز مالی باشگاه را به شرایط مطلوب رسانده و 140 میلیون یورو درآمد به دست بیاورند.

طبق ادعای توتو، دوشان ولاهوویچ، کیه‌زا و برمر، سه بازیکن مطرح یوونتوس هستند که باشگاه قصد دارد از بین آنها به صورت قطعی یک نفر را به فروش برساند. همچنین قطع همکاری با الکس ساندرو و خوان کوادرادو قطعی است و همچنین کاهش دستمزد پاردس و دی‌ماریا در اولویت باشگاه قرار دارد.

این در حالی است که وستون مک‌کنی، دنیس زکریا و پلگرینی نیز در فهرست فروش باشگاه قرار دارند تا پس از دژان کلوسفسکی، این بازیکنان هم تورین را ترک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.