۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 885370

منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به جنین خبر می‌دهند.

شمار شهدای جنین افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که امجد عارف الجعص شهروند ۴۸ ساله فلسطینی که روز گذشته در حمله اشغالگران صهیونیست به جنین مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

با شهادت این شهروند فلسطینی، شمار شهدای حمله جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به جنین به ۶ نفر افزایش یافت. شمار مجروحان نیز بیش از ۱۰۰ نفر اعلام شده است که حال ۲۲ نفر از آنان وخیم است.

شمار شهدای جنین افزایش یافت

لازم به ذکر است که «وسیم الجعص» پسر این شهید فلسطینی نیز ۲۵ ژانویه گذشته در حمله جنایتکارانه اشغالگران صهیونیست به جنین به شهادت رسیده بود.

استمرار بهت و حیرت صهیونیست‌ها از عملیات مقاومت

یوسی یهوشع خبرنگار روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اذعان کرد: صحنه‌های خارج کردن خودروهای نظامی نابود شده در جنین تصویر بسیار بد و ناخوشایندی از بازدارندگی نشان داد و آینده خوبی در انتظار نخواهد بود.

شمار شهدای جنین افزایش یافت

روز گذشته نیز رسانه‌های عبری عملیات کمین مقاومت فلسطین در جنین را بسیار پیچیده و استثنایی توصیف کرده بودند. آنها این رخداد را برای ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بسیار دردناک دانسته‌اند.

شهادت جوانی فلسطینی در غرب بیت لحم

منابع محلی شامگاه گذشته از درگیری شدید فلسطینیان با نظامیان اشغالگر در شهرک حوسان در غرب بیت لحم خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که در این درگیری دو فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها به شدت وخیم است.

شمار شهدای جنین افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز اعلام کرد که زکریا محمد الزعول جوان ۲۰ ساله فلسطینی که در درگیری‌های شامگاه گذشته در شهرک حوسان در غرب بیت لحم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

تعرض نظامیان صهیونیست به زنان فلسطینی

نظامیان اشغالگر صهیونیست زنان اعتکاف کنندگان فلسطینی را در ورودی مسجد الاقصی محاصره کرده و مانع از ورود آنان به این مسجد شدند.

یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز سه‌شنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.