فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف و ضبط ۸۰۰ دستگاه دوربین الکترونیکی قاچاق در بیجار خبر داد.

کشف ۸۰۰ دستگاه دوربین الکترونیکی قاچاق در کردستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی آزادی از کشف دوربین‌های قاچاق خبر داد و اظهار داشت: در راستای تداوم طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار با اشراف اطلاعاتی از حمل کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: از این خودروی حامل کالای قاچاق ۸۰۰ دستگاه دوربین الکترونیکی خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی در ادامه از بازداشت ۲ نفر سارق سابقه‌دار و کشف ۵ فقره سرقت در شهرستان قروه خبر داد و تصریح کرد: مبارزه با سرقت همچنان به عنوان برنامه‌ اولویت‌دار پلیس در سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

آزادی همچنین از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق شامل ۱۴۲ دستگاه اسپیکر، ۱۳هزار و ۶۳۴ قلم انواع لوازم آرایشی و ۳ هزار و ۶۴۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در دیواندره خبر داد و عنوان کرد: در این رابطه خودروها به پارکینگ منتقل شده، اما متهمان پرونده متواری و تلاش جهت بازداشت آنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.