۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 887645

در واکنش به پیشنهاد سرخابی‌ها گفت: من هنوز ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله بولدکلوب قرارداد دارم. مسئولان و دست اندرکاران این باشگاه دانمارکی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند که هنوز موافقت نکرده‌ام.

واکنش عزت‌اللهی به پیشنهاد آبی و قرمز

به گزارش قدس آنلاین، بدون کوچک‌ترین تردیدی پرمشتری‌ترین بازیکن این روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر کشورمان سعید عزت اللهی است. هافبک شماره ۶ یا به قول امیر قلعه‌نویی باتعصب تیم ملی کشورمان که این روزها هم استقلال و هم پرسپولیس را خواهان خود می‌بیند.

سعید عزت اللهی فوتبالیست خوش‌اخلاق و انزلی‌چی تیم ملی کشورمان در گفت‌وگویی کوتاه در این رابطه اظهار داشت: «در روزهای اخیر دوستان خبرنگار زیادی با من تماس گرفته و در رابطه با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس سؤالاتی پرسیدند. این عزیزان برای من قابل احترام هستند و لطف دارند اما واقعا در شرایطی نیستم که بخواهم مصاحبه‌ای انجام دهم.»

وی ادامه داد: «فقط همین قدر بگویم که خبرخاص و رسمی نیست اما محض اطلاع باید بگویم در حال حاضر درگیر تعطیلات هستم. پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سنگین و سپس اردوی تیم ملی و تورنمنت کافا، نیاز به استراحت و تجدید قوا دارم. بنابراین خیلی درگیر پیشنهادات و این مسائل نشدم و استراحت می‌کنم.»

هافبک لژیونر تیم ملی کشورمان در خصوص پیشنهاد دو غول فوتبال ایران نیز تصریح کرد: «استقلال یا پرسپولیس؟ در همین حد بدانید که من هنوز ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله بولدکلوب قرارداد دارم. مسئولان و دست اندرکاران این باشگاه دانمارکی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند که هنوز موافقت نکرده‌ام. باید به دانمارک برگردم و در خصوص پیشنهادات تیم‌های ایرانی با آنها صحبت کنم و ببینم نظرشان چیست؟ انشاالله باید ببینم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.»

نکته؛ سعید عزت اللهی پیشنهادات دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را نه تأیید کرد و نه تکذیب و به نظر می رسد اگر بتواند رضایت باشگاه دانمارکی را جلب کند پیراهن شماره ۶ آبی یا قرمز را در فصل آینده برتن خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.