معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور گفت: برای اولین بار و به پیشنهاد معاونت قانون اساسی در مهم‌ترین رویداد ارزشیابی اداری کشور یعنی جشنواره شهید رجایی از پرتلاش ترین دستگاه‌ها در اجرای اصول قانون اساسی تقدیر خواهد شد و این ارزیابی و تعیین شاخص‌ها به معاونت قانون اساسی واگذار گردیده است.

افزوده شدن شاخص اجرای قانون اساسی به ارزشیابی اداری کشور در جشنواره شهید رجایی

به گزارش قدس آنلاین، سیداحمد حبیب‌نژاد معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور پیرامون افزوده شدن شاخص اجرای قانون اساسی به ارزشیابی ادارای کشور در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: برای اولین بار و به پیشنهاد معاونت قانون اساسی در مهمترین رویداد ارزشیابی اداری کشور یعنی جشنواره شهید رجایی از پرتلاش ترین دستگاه‌ها در اجرای اصول قانون اساسی تقدیر خواهد شد و این ارزیابی و تعیین شاخص‌ها به معاونت قانون اساسی واگذار گردیده است.

گفتنی است جشنواره شهید رجایی به شناسایی‌ و تقدیر از کارمندان‌ نمونه‌ که‌ با برخورداری‌ از وجدان‌ کاری‌ عمیق، رعایت‌ انضباط‌ اجتماعی‌  با تلاش‌ چشم‏گیر و سخت‌کوشی‌ فوق‌العاده می پردازند، اقدام می کند. بعد از ارزیابی هر دستگاه اجرایی مطابق با شاخص های تعریف شده کارمندان نمونه معرفی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.