دادگاهی در پاریس ممنوعیت اعلام‌شده از سوی پلیس این کشور در خصوص برگزاری تجمع منافقین را لغو کرد.

دادگاه پاریس ممنوعیت تجمع منافقین را لغو کرد

به گزارش قدس آنلاین، دادگاهی در فرانسه ممنوعیت اعلام‌شده از سوی پلیس این کشور در خصوص راه‌پیمایی گروهک تروریستی منافقین را باطل کرد. 

پلیس پاریس هفته گذشته اعلام کرده بود برگزاری این تجمع را ممنوع کرده است. اما  دادگاهی در پاریس امروز گفت که ممنوعیت اعلام‌شده از سوی پلیس «حمله‌ای جدی و غیرقانونی به آزادی برگزاری تجمعات است.»

گروهک تروریستی منافقین هر ساله نشست‌هایی را با گروهی از هواداران اجاره‌ای برگزار می‌کند. به عنوان مثال، روزنامه انگلیسی گاردین سال ۱۳۹۷ درباره نشست این گروهک منافقین در پاریس نوشته بود بخش زیادی از حاضران اتباع اروپای شرقی و پناهجویان سوری‌ای بودند که با وعده سفر توریستی رایگان به پاریس، به محل برگزاری این تجمع منتقل شده بودند.

گروهک منافقین که تا چند سال پیش در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار داشت، در سال‌های اخیر با لابی‌گری گسترده و پرداخت مبالغ کلان به سیاستمداران غربی از این فهرست‌ها خارج شده و هر ساله با حربه‌هایی چون برگزاری تورهای رایگان به مقصد پاریس یا سوءاستفاده از پناهجویان، تجمعاتی را برگزار می‌کند. در این نشست‌ها همواره سیاستمداران سابق کشورهای غربی با دریافت مبالغ سنگین، در حمایت از منافقین سخنرانی می‌کنند.

سلوک مرموز و فرقه‌گونه این گروهک تروریستی که دردانه نومحافظه‌کاران واشنگتن برای براندازی نظام ایران است هر از چند گاهی توجه رسانه‌های غربی را به خود جلب می‌کند و روزنامه‌نگاران و پژوهشگران را به سمت جمع‌آوری شواهدی از قوانین داخلی این گروه سوق می‌دهد.  

افراد جداشده از گروهک تروریستی منافقین، خویشاوندان اعضای آن، روزنامه‌نگاران اهل آلبانی، حقوق‌دان‌ها و یک مقام سابق اطلاعاتی در گفت‌وگو با رسانه‌های بین‌المللی در سال‌های گذشته گفته‌اند این گروهک از داخل اردوگاهی به شدت محافظت‌شده واقع در منطقه‌ای بین پایتخت آلبانی (تیرانا) و شهر ساحلی «دورس» با استفاده از توزیع مقادیر زیادی پول، برقراری شبکه ارتباطات رادیویی و انجام عملیات‌های مخفی رسانه‌ای در تلاش است به افکار عمومی درباره ایران شکل دهد.

«مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا تیرماه سال جاری جدیدترین مهمان این گروه بود. پنس در آن دیدار به اعضای این گروهک تروریستی وعده داد تلاش‌ها برای جلوگیری از بازگشت آمریکا به برجام را ادامه خواهد داد.

گروه منافقین ادعا می‌کند به دنبال «آزادی خلق ایران» است اما این ادعا را در حالی مطرح می‌کند که فرقه‌ای است که بر اساس حبس، خفقان و بردگی شکل گرفته؛ عضوگیری اجباری، حبس اعضا در داخل اردوگاه و منفک کردن آنها از جهان بیرون، طلاق‌ها و ازدواج‌های اجباری و حتی دعوت به تجرد طبق صلاحدید سازمان، استفاده از القائات ذهنی برای شستشوی ذهنی اعضا و ... تنها برخی از روش‌هایی هستند که استفاده از آنها در کمپ‌های این گروهک خطرناک بارها و بارها مستند شده است.

شبکه «ان. بی. سی» چند سال پیش در گزارشی اختصاصی به روابط میان گروهک منافقین و سیاستمداران آمریکایی پرداخته بود. در بخشی از آن گزارش آمده بود: «اکنون، مجاهدین خلق هزاران دلار به سیاستگذاران آمریکایی می‌پردازد تا در مراسم‌های این گروه سخنرانی کنند.»

«جوان استوکر» دبیر نشریه «دیفنس پست» که سال‌هاست بر فعالیت‌های این گروه متمرکز است، به ان. بی. سی گفته است که بر اساس برآورد او، «جان بولتون» ده‌ها هزار دلار از این گروهک پول دریافت کرده و در ازای آن، برای آن‌ها تبلیغ کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.