معاون رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که گروه‌های مقاومت شانه به شانه یکدیگر در میدان با نیروهای اشغالگر اسرائیلی می‌جنگند.

حماس: گروه‌های مقاومت در میدان نبرد با اسرائیل متحدند/ با حزب‌الله لبنان هماهنگی داریم

به گزارش قدس آنلاین؛ صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه خبری المیادین گفت: مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختری رو به افزایش و تلفات اسرائیل زیاد است. اشغالگران اسرائیلی ما را غافلگیر نکردند و مقاومت به دلیل امکانات خود آماده بود. اسرائیل برای پیشروی به سمت مرکز اردوگاه جنین تلاش می‌کند و دست به هرگونه جنایتی می‌زند. اعضای مقاومت در مقابله با اشغالگران متحد هستند و گروه‌های مقاومت شانه به شانه یکدیگر در میدان می‌جنگند و همین مساله دشمن را نگران می‌کند. قدرت ما در اراده و پافشاری ما نهفته است و ما پیروز خواهیم شد.

وی گفت: اگر دشمن تصمیم به یورش گرفته، بهای آن را خواهد پرداخت. مقاومت در هر مکانی چه در جنوب کرانه باختری و چه در داخل اراضی فلسطینی ۱۹۴۸ اشغالگران را مورد حمله قرار خواهد داد. من به جوانان فلسطینی می‌گویم اکنون زمان شما است و باید در برابر اسرائیل مقاومت کرده و به اشغالگران اجازه ورود به جنین را ندهید. این حق ما و مسؤولیت و وظیفه ما است که به حملات اسرائیل پاسخ بدهیم.

العاروری گفت: از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم در مقاومت علیه اشغالگران شرکت کند. اسرائیل می‌خواهد تشکیلات خودگردان فلسطین را نیز هدف قرار دهد. هماهنگی امنیتی با اسرائیل یک جرم است.

وی گفت: ما روابط خوبی با حزب‌الله داریم و نشست‌های محرمانه و علنی داریم. ما با این حزب به هماهنگی پرداخته و به آن اعتماد داریم.

پیش از این گردان جنین در بیانیه‌ای از آغاز جنگ «خشم جنین» در پاسخ به جنایت‌ها و حملات نیروهای رژیم صهیونیستی در این شهر خبر داد و به ملت فلسطین و مقاومت اطمینان داد که در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.