باریکن پیشین پرسپولیس گفت: ارقام عجیب قرارداد بازیکنان در نقل و انتقالات به قول علی پروین کشک است. بازیکن قرارداد نجومی می بندد اما در عمل فقط سقف قرارداد به او داده می‌شود.

کمک هوادار متمول به پرسپولیس اشکال دارد؟

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد دادش‌زاده ، در پاسخ به این پرسش که روند نقل و انتقالات پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اظهار کرد: متاسفانه استقلال و پرسپولیس چون دولتی است در نقل و انتقالات ضرر کردند. یحیی گل محمدی و درویش باید در این زمینه با هواداران صادق باشند و مسائل را شفاف‌سازی کنند.

بیرانوند باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کند

وی در خصوص حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس از طریق علیرضا بیرانوند و این که فکر می‌کنید کار بیرانوند که قراردادش را فسخ کرد درست بود یا خیر؟ افزود: حواشی بیرانوند به پرسپولیس آسیب زد و باید دید بازگشت او در آینده چه آسیبی به این بازیکن خواهد زد. البته بیرانوند حقش است که بعد از قهرمانی تیم خواستار دریافت حق و حقوقش باشد. فوتبال ما فقط پول می‌شناسد، متاسفانه به خاطر همین مشکلات، پرسپولیس یک تعداد از بازیکنان خود را با وجود حضور در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا از دست داده است و کار سختی پیش رو دارد. هر چند معتقدم بزرگ‌ترین آسیب را خود بیرانوند می‌بیند زیرا بعد از این موضوع حاشیه‌سازی در فضای مجازی زیاد شد و اتفاق بدی رقم خورد. بیرانوند باید از حیثیت پرسپولیس دفاع کند و دوباره دل هواداران را به دست آورد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان این که فوتبال ما به بیراهه می‌رود، افزود: آقایانی که در انتخاب مدیرعامل دو تیم استقلال و پرسپولیس تصمیم‌گیر هستند آیا تا به حال عکسی با شورت ورزشی دارند و اصلا در حد فوتبال هستند؟ فوتبال تمام دلخوشی مردم است؛ نباید این دلخوشی را از مردم گرفت.

داداش‌زاده اضافه کرد: در گذشته وقتی ما فوتبال بازی می‌کردیم هواداران به خاطر دلخوشی خود به تیم پرسپولیس کمک می‌کردند. در تمام دنیا نیز هواداران به تیم محبوب خود کمک می‌کنند، این که خصوصی‌سازی طبق قانون قرارداد بازیکنان را ببیند اشکال ندارد اما وقتی یک طرفدار می‌خواهد به تیم کمک کند درست نیست که مجبور باشد با قربان‌زاده هماهنگ کند.

وی  درباره حضور ۳ مدافع در پرسپولیس افزود: به جز این ۳ مدافع پرسپولیس به یک مدافع دیگر نیز نیاز دارد تا یحیی سیستم بازی را هر طور که صلاح می‌داند تغییر دهد. البته در این خصوص تصمیم‌گیر خود یحیی است. به هر صورت پرسپولیس کار سختی را امسال پیش رو دارد و ما پیشکسوتان همانند گذشته در کنار تیم خواهیم بود تا ضمن دوری از حاشیه‌ها، دوباره جایگاه قهرمانی خود را تثبیت کند.

سیامک نعمتی به درد پرسپولیس می‌خورد

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره جدا شدن بازیکنانی نظیر کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس گفت: به اعتقاد من سیامک به درد پرسپولیس می‌خورد اما کمال کامیابی‌نیا کارایی زیادی نداشت. البته کسی که جایگزین کمال شده به نظر من توفیقی حاصل نمی‌کند و باید دید در آینده چه اتفاقی برای تیم رقم خواهد خورد. یقین داشته باشید که با این همه بازیکن و مربی که به پرسپولیس آمدند و رفتند تنها چیزی که ماند، نام پرسپولیس و هواداران آن بود.

داداش‌زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که کنعانی‌زادگان هنگام عقد قرارداد با پرسپولیس گفت که می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم، فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود؟ افزود: پیش‌بینی قهرمانی روی کاغذ راحت است اما در عمل این طور نیست. پرسپولیس امسال کار سختی دارد و باید دید گروه‌بندی به چه شکلی خواهد بود تا در این زمینه اظهارنظر کنیم.

وی در پایان درباره ارقام عجیب قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: این ارقام که می‌گویند به قول علی پروین کشک است. بازیکن قرارداد نجومی می‌بندد اما در عمل این طور نیست و تنها سقف قرارداد را می‌دهند. این گونه ارقام واقعی نیست و فقط در حد فضای مجازی است. در گذشته نیز برای این که درصدی از قرارداد را ندهند، در قراردادها دست می‌بردند و این تنها خاص استقلال و پرسپولیس نیست بلکه در تمام تیم‌ها این گونه مسائل وجود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.