مهاجم لهستانی بارسلونا می‌گوید روی کاپیتان شدن در این تیم تمرکز نکرده بود.

لواندوفسکی: بارسلونا همچنان گزینه جذابی است

به گزارش قدس آنلاین، روبرت لواندوفسکی که تابستان گذشته از بایرن مونیخ جدا و به بارسلونا پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم با به ثمر رساندن 33 گل در 46 بازی از رقابت‌های مختلف به کاتالان‌ها برای فتح لالیگا و سوپرجام اسپانیا کمک کرد، در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «اتلتیک» گفت: احساس می‌کنم سال‌ها در بارسلونا بوده‌ام. من زندگی در این باشگاه و این شهر را دوست دارم. تنها چیزی که تأسفش را می‌خورم، مصدومیت‌هایی بود که ما در لیگ قهرمانان اروپا در خط دفاعی داشتیم.

وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش اظهار داشت: از نظر فوتبالی، هنوز احساس می‌کنم در اوج هستم. نمی‌دانم چند سال دیگر بازی خواهم کرد! دوران حرفه‌ای‌ام می‌تواند دو یا سه سال یا شاید حتی بیشتر تداوم داشته باشد. این به شرایط بدنی من بستگی دارد. برای پس از دوران بازنشستگی از فوتبال برنامه‌ریزی کرده‌ام. ایده‌هایی دارم اما فعلا نمی‌توانم چیزی در موردش بگویم. چیزی که اما مشخص است این است که کاری را انجام خواهم داد که خوشحالم کند.

مهاجم لهستانی بارسلونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من روی کاپیتان شدن در بارسلونا تمرکز نداشتم، چون این هدف من نیست. من فقط یک سال است که اینجا هستم اما حرف‌هایم در رختکن شنیده می‌شود. به کسانی که مدت زمان بیشتری در بارسلونا بوده‌اند، احترام می‌گذارم. شخص دیگر مهم نیست و تیم بالاتر از هر چیزی است. با توجه به سنی که دارم دیگر نمی‌توانم بابت انتخاب نشدنم به عنوان کاپیتان تیم و از این دست مسائل رنجیده شوم.

لواندوفسکی 34 ساله در پایان خاطرنشان کرد: درست است که بارسا هنوز مشکلات اقتصادی دارد اما ما اکنون از نظر ورزشی در وضعیت بهتری هستیم. باشگاه در حال بازگشت به مسیر اصلی خود است. برای بازیکنان سطح بالا، بارسلونا همچنان گزینه جذابی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.