سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به پیروزی خفیف شاگردانش مقابل تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن واکنش نشان داد.

توخل: بازی امروز می‌توانست با نتیجه ۷ بر ۲ پایان یابد/ خیلی خسته بودیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، توماس توخل که تیم تحت هدایتش بعدازظهر امروز (شنبه - به وقت تهران) در سومین بازی دوستانه پیش‌فصل خود در ورزشگاه ملی ژاپن به مصاف کاوازاکی فرونتاله ژاپن رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، پس از این دیدار گفت: به طور کلی اگر بخواهم صحبت کنم، می‌خواهم هر چه سریعتر اولین ترکیب اصلی‌ام را پیدا کنم. بازیکنانی که در خط دفاعی بازی می‌کنند، باید مطمئن شوند که می‌توانند در ترکیب اصلی جای داشته باشند.

وی افزود: بازی امروز می‌توانست با نتیجه 7 بر 2 پایان یابد. به نظرم ما می‌توانستیم گامی بزرگتر در این بازی برداریم، اما زیاد تمرین کرده بودیم و خیلی خسته بودیم. ما فردا باید به سنگاپور سفر کنیم و در بازی مقابل لیورپول علائم بیشتری از پیشرفت را در بازی‌مان نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ همچنین درباره لئون گورتسکا هافبک آلمانی تیمش که این روزها بیشتر از او به‌عنوان بازیکن ذخیره استفاده می‌کند، اظهار داشت: ما بازی‌های زیادی برای آماده‌سازی نداریم. می‌خواهیم روحیه‌ای تیمی داشته باشیم و فرایندی که در پیش گرفته‌ایم را به سرانجام برسانیم. هنوز در مورد چیزی تصمیم‌ نگرفته‌ایم و وقت مناسبی نیست که بخواهیم در مورد بازیکنان به طور علنی صحبت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.