مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شده است.

 مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

به گزارش  قدس انلاین، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این میزان خرید تضمینی اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل(کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.

 وی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مراحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

 زمانی با بیان اینکه هم اکنون ۳۹ مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم کشاورزان است، افزود: کشاورزان می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه‌بندی جهاد کشاورزی، برای تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال‌جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزارتومان تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.