در آیین گرامیداشت روزخبرنگار، ۵ خبرنگار مازندرانی منتخب جشنواره های ملی، تقدیر شدند.

تجلیل از خبرنگاران برگزیده مازندرانی در جشنواره‌های ملی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم روز خبرنگار مازندران با حضور اهالی رسانه در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ارتش در نوشهر برگزار و از پیشکسوتان، برگزیدگان مازنی جشنواره های ملی و مدیران‌مسئول برتر تجلیل شد.

رقیه توسلی خبرنگار روزنامه قدس که برگزیده دو جشنواره ملی «سردار تا سردار» و «اربعین حسینی» شده بود، در این آیین از سوی استاندار مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران استانی مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین زهرا طاهری پرکوهی و میلاد بابازاده برگزیدگان جشنواره ملی ابوذر و احسان فضلی اُصانلو و مهدی محبی‌پور برگزیده جشنواره‌های بین‌المللی عکاسی در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیران از شکایت رسانه‌ها انصراف دهند

استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد استقرار دولت مردمی سیزدهم هستیم، گفت: نقش خبرنگاران در این دولت برجسته بوده و همراهی رسانه‌های استان همراه با نقدهای سازنده توانست توفیقات بزرگی را به ارمغان بیاورد.

سیدمحمود حسینی‌پور با اعلام اینکه در طول دوسال گذشته هیچ شکایتی از هیچ رسانه و خبرنگاری نداشتیم، اظهار کرد: مجموعه استانداری را مکلف کردیم از خبرنگاری به واسطه انتقاد شکایت نکند.

وی از کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا طی روزهای آتی شکایت خود از رسانه‌ها را پس بگیرند.

رسانه‌ها را در روایت اول همراهی کنیم

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نگرانی از آینده، عدم توجه، عدم حمایت قضایی و مشکل نبود اطلاعات برای روایت اول از مهمترین چالش رسانه‌ها است.

احسان آهنگر از مدیران خواست در روایت اول بعنوان ید واحده در کنار رسانه‌ها باشند.

وی تاکید کرد: اگر رسانه پیشرفت کند به‌طور حتم در این جنگ شناختی و ترکیبی پیروز خواهیم شد.

جهاد تبیین راه مقابله با قلم‌های اجاره‌ای است

همچنین رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: مهم‌ترین راه مقابله با قلم اجاره‌ای و خائنان رسانه‌ای، جهاد تبیین است.

عبدالمهدی حق‌شناس افزود: دشمنان جنگ بزرگ رسانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی براه انداختند که با جهاد رسانه‌ها شکست خوردند و باید این مسیر را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید متحد باشیم و دلیرانه مقابل دشمنان بایستیم، خاطرنشان کرد: وضعیت جامعه خبرنگاری اصلاً مناسب نیست و با این امکانات نمی‌توان به جنگ دشمن رفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران از استاندار خواست تمهیدات لازم در راستای حمایت از خبرنگاران درنظرگرفته شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.