در حال حاضر هر شانه تخم‌مرغ ۳۰ عددی بدون درپوش ۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. هر کیلو برنج هاشمی بدون بسته‌بندی فروشگاهی ۹۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و هر کیلو برنج پاکستانی نیز بین ۳۹ هزار و ۸۰۰ تا ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه است.

قیمت جدید برنج، تخم‌مرغ و شکر در بازار مشخص شد
به گزارش قدس آنلاین، تنظیم بازار کالاهای اساسی به ویژه در تأمین بازار گوشت یکی از چالش‌های وزارت جهاد کشاورزی است. قیمت گوشت قرمز و مرغ بالا بوده و این امر نقدهایی را به وزارت جهاد کشاورزی وارد می‌کند.

به گزارش مهر، در بخش تامین گوشت قرمز قرار است با وارد کردن گوساله پایه پروار تا ۵ ماه آینده وضعیت بازار ساماندهی شود. تأمین گوشت مرغ مورد نیاز هم با جوجه‌ریزی در حال جبران است و در هفته جاری تا حدودی قیمت مرغ به قیمت مصوب نزدیک شد.

رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد نشان داد، گرمای هوا قیمت تخم‌مرغ را ریزشی کرده و با وجود نرخ مصوب ۱۱۰ هزار تومان در حال حاضر هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بدون درپوش ۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. اما بازار ماهی افزایش قیمت داشته و هر کیلو ماهی قزل‌آلا از ۱۳۹ هزار تومان به ۱۴۹ هزار تومان رسیده است.

بازار شکر هم هر کیلو بین ۳۵ تا حدود ۴۰ هزار تومان بوده و به دلیل کمبود آن هر فرد فقط می‌تواند ۴ کیلو شکر خریداری کند. قند بسته‌بندی نیز با قیمت‌های متفاوت در حال عرضه است.

قیمت در بازار برنج هم با انباشت محصولات سال گذشته تا حدودی فروکش کرده و هر کیلو برنج هاشمی بدون بسته بندی فروشگاهی ۹۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است و برنج پاکستانی نیز هر کیلو بین ۳۹.۸۰۰ تا ۵۹.۵۰۰ در حال عرضه است.

منبع: روزنامه تعادل

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.