جان ایسنر به زودی از دنیای تنیس کناره‌گیری خواهد کرد.

غول محبوب تنیس بازنشسته می‌شود!

به گزارش قدس آنلاین، جان ایسنر بازیکن سرشناس و محبوب ۳۸ ساله آمریکایی، در شبکه اجتماعی خود خبر از بازنشستگی بعد از مسابقات یو اس اوپن داده است.

“زمانی در حرفه هر ورزشکاری فرا می رسد که باید در مورد خداحافظی تصمیم بگیرد، برای من اکنون آن زمان فرا رسیده است. این تصمیم را ساده نگرفتم، اما احساس می کنم راه درستی است. وقتی در سال 2007 دانشگاه جورجیا را ترک کردم، به هیچ وجه نمی توانستم ۱۷ سال بازی در سطح اول تنیس را تصور کنم. البته، بازی‌های بی‌شماری وجود دارد که آرزو می‌کنم بتوانم به آن بازگردم و نتیجه آن برایم تلخ بوده است، اما به آنچه توانستم انجام دهم افتخار می‌کنم. این مسیری فوق العاده بود.”

1914737 1914738

این بخشی از پیام بازیکن دو متر و هشت سانتی متری است. او به دلیل قامت بلند و فیزیک خاص در طول دوران فعالیت خود موفق به ثبت ۱۴۴۱۱ امتیاز سرویس مستقیم شد که یکی از جالبترین رکوردهای دنیای تنیس به شمار می‌رود. او با داشتن مزیت قد بلند، اغلب گیم‌های سرویس خود را پیروز می‌شد اما به دلیل کند بود و عدم چالاکی در سرویس‌ گیم‌های حریف موفق ظاهر نمی‌شد. یکی دیگر از ماندگارترین خاطرات طرفداران تنیس از این رنک ۸ سابق تنیس جهان، طولانی ترین مسابقه تاریخ تنیس در مسابقات ویمبلدون سال ۲۰۱۰ است. جایی که در بیش از ۱۱ ساعت مسابقه ایسنر موفق به شکست دادن ماهوت فرانسوی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.