معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۵۸ طرح محیط زیستی در ۱۵ استان کشور و کلنگ زنی طرح محیط زیستی در سه استان در این هفته خبر داد.

۵۸ طرح محیط زیستی در هفته دولت افتتاح می‌شود

 علی سلاجقه با اشاره به اعتقاد راسخ دولت مردمی و انقلابی به مسئله درجه یک بودن محیط زیست، افزود: طرح‌های قابل افتتاح که در سال گذشته آغاز شده بود با پیگیری‌های دولت مردمی در طول یکسال به سرانجام و افتتاح خواهد شد.

وی افزود: هشت طرح محیط زیستی نیز با اعتباری به مبلغ سه میلیارد و ۵۲۵ هزار ریال که از محل سفرهای استانی هیات دولت تامین اعتبار شده است در هفته دولت کلنگ زنی خواهند شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاسیس ایستگاه سنجش کیفی هوا، ایجاد تصفیه خانه در صنایع، احداث پاسگاه های محیط بانی، تجهیز آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست، بهره‌برداری از ایستگاه سنجش غبار، احداث ساختمان‌های ادارات شهرستانی، راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین را نمونه‌ای از طرح‌های قابل افتتاح عنوان کرد.

سلاجقه، مبلغ اعتبار کلی طرح‌های قابل افتتاح را بیش از ٣۴ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها در استان‌های اردبیل، لرستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، همدان، قزوین، ایلام، تهران، کردستان، خراسان شمالی، خوزستان، قم، بوشهر، خراسان رضوی، مازندران با حضور مسئولان ستادی و استانی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.