۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 909496

ناتینگام فارست قصد دارد به صورت رسمی از استوارت اتول به خاطر عملکردش در جریان بازی این تیم برابر منچستریونایتد شکایت کند.

شکایت از داور جنجالی: یونایتد را برنده کردند

 ناتینگام فارست روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس برابر منچستریونایتد به میدان رفت و با نتیجه 2-3 در این بازی شکست خورد. 

آنها در ابتدا با دو گل زودهنگام از شیاطین سرخ پیش افتادند و امیدوار بودند که بتوانند این پیروزی غیرمنتظره را تا پایان بازی حفظ کنند اما این اتفاق رخ نداد و این تیم در نهایت بار دیگر برابر یونایتد شکست خورد. 

جو وورال، کاپیتان ناتینگام، در حالی که بازی 2-2 مساوی بود به دلیل خطایی که روی برونو فرناندز مرتکب شده بود از زمین بازی اخراج شد تا کار برای آنها بیش از پیش دشوار شود. 

1916076

حالا روزنامه تلگراف خبر داده که استیو کوپر، سرمربی ناتینگام، به همراه مدیران این باشگاه معتقد هستند که ویلی بالی در این صحنه مدافع پوشش دهنده بود و با توجه به حضور او، وورال نباید به خاطر این خطا با کارت قرمز حریف روبرو می‌شد و این اشتباهی بود که از سوی اتول و همچنین کمک داور ویدیویی رخ داد. 

همین موضوع باعث شده که این باشگاه به دنبال این باشد که شکایتی را به صورت رسمی از عملکرد داوران این بازی و استاندارد ضعیف به کار گرفته شده از سوی آنها مطرح کند و امیدوار است که به این شکایت به درستی رسیدگی شود. 

پیش از این هم چند باشگاه از جمله لیورپول به قضاوت این داور اعتراض کرده و او را به شدت به خاطر تصمیماتی که گرفته بود محکوم کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.