سفیر ایران در اتریش با اشاره به پناه دادن تروریست‌های عضو سازمان مجاهدین خلق از سوی برخی کشورهای اروپایی گفت: این کار چیزی نیست جز انتخابی اشتباه و گزاف،‌ آنها دست کسانی را که به آنها غذا می‌دهند گاز می‌گیرند.

باقرپور: پناه دادن به تروریست‌ها انتخابی اشتباه و گزاف است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، عباس باقرپور در پیامی به مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم در ایران نوشت: این روز یادآور این است که مقابله با چنین تهدیدی مستلزم عزم جمعی بین‌المللی به دور از سیاسی کاری است.

وی ادامه داد: پناه دادن به تروریست‌ها توسط برخی از دولت‌های غربی چیزی نیست جز انتخاب اشتباه و گزاف؛ تروریست‌ها ذاتا دست کسانی را که به آنها غذا می‌دهند گاز می‌گیرند.

هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم در ایران نام دارد. در این روز عملیات کم سابقه تروریستی علیه مقامات ارشد کشورمان در سال ۱۳۶۰ انجام شد که به شهادت محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر کشورمان و تنی چند از همراهان آنها انجامید.

این اقدام تروریستی که به دست عوامل ضد انقلاب وابسته به گروه‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و با هدف مقابله با اراده انقلابی ملت ایران و فروپاشی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران انجام شد، در میان سایر عملیات‌های تروریستی به دلیل شهادت نفرات اول و دوم دستگاه اجرایی یک کشور بی‌سابقه به شمار می‌آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.