رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: نظم و امنیت در مرزهای شش گانه برقرار و مشکل خاصی مشاهده نشده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا: نظم و امنیت در مرزهای شش گانه برقرار است

به گزارش قدس‌آنلاین، سردار محمد قنبری شامگاه چهارشنبه در پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه اربعین به عنوان یک حماسه جهانی است و شاید عطفی در تاریخ اسلام و یک همایشی است که نشان دهنده قدرت مسلمانان و شیعیان از اقصی نقاط دنیا عظمت مسلمانان را نشان می‌دهد.

وی افزود: پلیس آگاهی وظیفه‌ای مشخص دارد، وقتی پرونده به پلیس آگاهی ارجاع می‌شود کارآگاهان تلاش و کوشش آنها برای این است آن جرمی که اتفاق افتاده کشف و جرم یابی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا افزود: اما در اینجا همکاران ما فراتر از این کار انجام می‌دهند و بیشتر هدف آنها این است جرم رخ ندهد، علاوه بر اینکه همکاران در قسمت‌های مختلف کار پیشگیری را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نه تنها در مرز مهران بلکه در دیگر مرزهای کشور که زائران تردد می‌کنند اتفاق نگران کننده‌ای رخ نداده، طبیعتاً یک نکته‌ای هم وجود دارد علاوه بر اینکه همکاران ما تلاش می‌کنند نظم و امنیت برقرار باشد ممکن است بحث کج روی و ارتکاب جرم هم وجود داشته باشد ولی فضای اربعین آنها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی عنوان کرد: برخی از زائران بسیاری از خودروها در مناطقی که تعیین نکردیم پارک شدند و رها کردند، این مقداری ممکن است در ادامه برای ما مشکل ایجاد کند.

سردار قنبری اضافه کرد: توصیه ما به زائران این است خودروهای خود را در محل‌های تعیین و مشخص شده که اعلام کردیم پارک کنند، نکته دوم اینکه ما به چند مورد برخورد کردیم افرادی که یا نمی‌دانستند یا سودجو بودند، دینارها را شاید به صورت تقلبی می‌خواستند ارائه دهند توصیه ما این است که زائران از محل‌های رسمی ارز یا پول عراقی تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.