استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌ها هماهنگی‌ها و تلاش خود را باید طوری تنظیم کنند که قیمت هیچ کالایی در سطح استان از میانگین کشوری بالاتر نباشد.

کنترل قیمت کالاها در خراسان رضوی به نحوی باشد که از میانگین کشوری بالاتر نرود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری صبح امروز در قرارگاه مهار تورم که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی حوزه اقتصادی در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با تاکید بر مساله نظارت بر قیمت‌ها بیان کرد: ارگان‌های مربوطه باید دقت داشته باشند که قیمت هیچ کالایی در بازار استان نباید از میانگین کشوری بالاتر باشد.

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این مطلب که «وضعیت بازار به طور مداوم رصد می شود» خاطرنشان کرد: چنانچه کالایی در بازار با کمبود مواجه یا دچار افزایش قیمت شد، سریعا مورد بررسی قرار می‌گیرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در قبال آن مسئول هستند.

وی افزود: دستگاه‌ها موظف هستند هر جا خلاف یا عدم تعادل در بازار اتفاق افتاد، وارد عمل شده و تا زمان برگشت بازار به وضعیت عادی، موضوع را پیگیری و دنبال کنند.

نظری با بیان این که «اولویت ما تامین بازار داخل و نیازهای مردم است» متذکر شد: صادرات کالا فقط زمانی مجاز است که نیازهای داخل استان برطرف شده باشد؛ در غیر این صورت جلوی صادرات گرفته می‌شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: از سویی دیگر دستگاه‌ها هم باید توجه داشته باشند که مساله بازار نیاز به تصمیم‌گیری‌های سریع دارد؛ بنابراین تصمیمات در این حوزه باید در اسرع وقت گرفته شود.

وی در پایان بر پیگیری تامین نهاده‌های دامی جهت ثبات قیمت گوشت قرمز و سفید تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.