مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در تامین ناوگان حمل و نقل گفت: مشکلی در انتقال و جابجایی زوار از مرز مهران به شهرهای مبدا وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام: انتقال زوار از مرز مهران به شهرهای مبدا به سهولت در حال انجام است

به گزارش قدس انلاین، سید زاهدین چشمه خاور  با اشاره به موج بازگشت زائران به کشور، افزود: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده و تا سه روز پس از اربعین عوامل راهداری در مرز مهران مستقر و خدمات رسانی خواهند کرد.
وی با بیان این که در بازه زمانی اوایل بامداد امروز تا ساعت ۱۲ ظهر ۱۰۸ هزار و ۵۴۰ زائر از طریق مرز مهران تردد کرده اند، یادآور شد: از این تعداد ۱۰۶ هزار و ۵۱۸ نفر ایرانی و بیش از دو هزار نفر اتباع خارجی بوده اند.
چشمه خاور بیان کرد: در این بازه زمانی(۱۲ ساعت گذشته) بیش از ۱۰۵ هزار و ۶۴۵ زائر ایرانی و غیر ایرانی به کشور ورود کرده اند.
وی اضافه کرد: هم اکنون اتوبوس به اندازه کافی در داخل پایانه برکت مهران وجود دارد و تعدادی از اتوبوس ها نیز در حال برگشت به پایانه هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام عنوان کرد: با توجه به ورود زوار سایر مرزها از مرز مهران به کشور و ورود زوار سه روز در طی یک روز به کشور، این امر باعث شده تا در بعضی مسیرها با کمبود ناوگان اتوبوسی روبرو باشیم که با تاکید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان ها برای تامین اتوبوس در سریع ترین زمان اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.