رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس طی نامه ای خطاب به رئیس کل دیوان محاسبات کشور، از پیگیری های این نهاد نظارتی در راستای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر از دیوان محاسبات برای پیگیری قانون تبدیل وضعیت ایثارگران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، در متن کامل نامه حجت الاسلام حسن نوروزی خطاب به سیداحمدرضا دستغیب آمده است:

«توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

بدین وسیله لازم می دانم از زحمات بی شائبه و موثر حضرتعالی و برادر ارجمند جناب آقای دکتر موذنی رئیس شعبه ششم دادیاری دیوان محاسبات در امر خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران و خانواده معزز آنان که در دستگاه های موضوع ماده ۲ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران اشتغال دارند، به سبب پیگیری مجدانه و مستمر در جهت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران (بند «د» تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۰ و بند «و» تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۱) در دستگاه های مذکور تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.