۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
کد خبر: 914959

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی پاراگوئه بسیار تغییر کرده و در یک سال اخیر تنها یک شکست داشته است.

شمسایی: بازیکنانم حرفه‌ای فکر می‌کنند

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس وحید شمسایی، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از دیدار با پاراگوئه اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مسیر طولانی ایران و برزیل در حال حاضر شرایط بازیکنان تیم خوب است. روز یکشنبه ساعت 11:45 شب تهران را به مقصد قطر و بعد از آن راهی برزیل شدیم و حدودا 21 ساعت در راه بودیم و بعد از آن 110 کیلومتر را تا شهر محل برگزاری مسابقات طی کردیم.

وی ادامه داد: به لحاظ سیستم ساعتی 7:30 ساعت با ایران تفاوت داریم و چند روز زمان می‌برد که با این تفاوت زمانی هماهنگ شویم، اما باتوجه به برنامه‌ریزی مسئولان فرصت زیادی برای ریکاوری نداریم. خدا را شکر بازیکنانم حرفه‌ای فکر می‌کنند و باید هم همین طور باشد. 

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه اولین بازی ما با پاراگوئه است، گفت: امشب با تیم بسیار خوب پاراگوئه بازی داریم که در این سال‌ها تغییرات زیادی داشته و در یک سال گذشته فقط یک باخت داشته است. فینال کوپا را هم تجربه کرده است. هدف از بازی تدارکاتی این است که تیم هماهنگ‌تر شود و بازیکنان بهتر خود را پیدا کنند، بخصوص بازیکنان جوان تیم که برای اولین بار است در مقابل چنین تیمی قرار می‌گیرند. این تیم‌ها از لحاظ فیزکی سطح بالایی دارند و انشالله فردا شب هم به مصاف کلمبیا می‌رویم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.